Ni o sen dü mi ehtiyarladın, seninde mü glavyeye basıcah dirmanin galmadi.
gangam sen rahat ol yaa.. gel bu tarafa da sana bi köfte ekmek ısmarliyim he.. birlikte yer ağlarız.. :salut: :rendeer:
he gurban he....
merak etmeyesen ..biz seni yanlış,ters anlamayız....
ama konu dışına da saat ile ilgili şeyler yazma...bak millet neler diyor sonra....l:
l::queen::queen: :rendeer::rendeer:
hossss saati metraşı bilmiyor mu abi...:cherry:Ben var ya ben.
Hani o ucakta anos yapılmadan çoook önce telefonunu kapatıp laptopunun telefonunun bataryasını çıkaranlardanım.
Senin o aldığın saatten bende almak istiyorum yoksa 5-10 saat boyunca saat kaç kaç metredeyiz diye hostese sormak zorunda kalıyorum.
Senin o başlığı bulamadım, galiba Eylül gibiydi.
Bazen hostes olmuyo hos oluyo saatten bi haber yaşıyom