- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
amin murat abim amin ((((((((çok seviyoruz kendisini :queen::queen::queen::cat::cat::rendeer::rendeer:
Ya aslında iyi huylu uysal biridir de kaşarlı olan bizleriz abi..:cherry:
Al işte cevap yazmış bile..
amin murat abim amin ((((((((çok seviyoruz kendisini :queen::queen::queen::cat::cat::rendeer::rendeer:
Hayırlı olsun... Başarılar diliyorum...![]()
zaten ehlıyetsız calıstırmıolar saolun metehan abım halletdı cuma gunu alcamhayırlı olsun
ehliyeti atlamazsın umarım![]()
saol ama ne yazıkkı kredıyle gırcemilhan işin hayırlı olur inşallah.
1)cbr olayına krediylemi gireceksin ...... eyer öyleyse sakın düşünme :farao:
2)mete han sağolsun,duyarlı kardeşim benim. sevgi kelebeği kardeşim:rendeer:
aa yeterkı sen ıste metehan abı sana 10000 tane topıc acıyımCumaya ehliyet aldığında özel topik isterim paşam...:bounce:
ne işe yaradığımız ortaya çıksın...birde İlhancım bak ne çıktı ortaya...B.çekmece Emniyette babamın beraber çalıştığı kankası Karslı bir Başkomiser varmış..akşam söyledi iyimi...keşke pedere zamanında sorsaydım...hiç uğraşmaya bile gerek kalmazdı...teee B.çekmece olm çok uzakmış...ora İstanbul falanda değil he...kayboldum len oralarda....:queen:
sankim Edirneye gittim geldim gibi yoruldum inan...hadi işin oldu...daha dur ..Cumaya ehliyetini alırsan o zaman mutlu olucam...:cat:
saol gokhan abihayırlısı olsun başarılar dilerim aman dikkat et motor senin değil diye akrobatik hareketler yapma ve trafik kurallarına uyacagına söz ver![]()
teşkürler :rendeer:hayırlı uğurlu olsun. yarın senin için çok daha umutlu başlayacak demektir. yeni motorun da hayırlı uğurlu olur inşallah...
aaa abi nerden bıldın yaServis yapacam ayaana motoru indiri gandi yapacan dimi çakaall
Şaka bir yana yeni işin hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız servisler... En kısa zamanda cıbır'ına kavuşman dileği ile...:rendeer:
hayırlı olsun ilhancım yeni işin
motoruna da aldıında hayırlı olsun deriz:wiinkk:
metehan abinde yapmmış abiliğini
banada abilik yap metoto abiii, banada motür al:queen:
hayırlı olsun ilhancım yeni işin
motoruna da aldıında hayırlı olsun deriz:wiinkk:
metehan abinde yapmmış abiliğini
banada abilik yap metoto abiii, banada motür al:queen:
o ne be...:queen:
sana Moto Guzzı düşünüyom kuzen...layık olduğun makina...:wiinkk:

İlhanım daha sıfatını görmüş değilim ama msnde Crazy Selçük ve Sen beni yeterince taciz ettiniz..en son Selçükde sıkıştırınca yeter üleynn dedim ve kendimi oralara attım artık ne diyim...
iyi oldu ya...banada değişiklik oldu valla...oralarda güzelmiş...bu kadar günahtan sonra 2 sevap işleyelimki az yanayım hesabı yapıyom yoksa kralını tanımam...![]()
yazık yav adamcagız selcuktan uzaklasablmek ıcın tee b.cekmecelere gelmısbizim buralar güzeldir neden? cunku ben burda yasıyorum
![]()
yarın sabahtan sabıka kaydı almaya gıdıom ordanda saglık saporu ordanda muhtara ordanda resımlerımı almaya ordanda ıs yerıme![]()
metehan abi emnıyetten şu saatte gelsın dedılermı sabahtan gıdıyımmı ?
pm yi okudun dimi...14 Martda Cumaya gelsin dedi...adını not aldı bir kenara...bence zabahınan 8 de damla...sıra numarası alınır genelde ya bu işlerde...ama ehliyet dönemi değil galiba zaman...oralar bana boş geldi......aman doğru memura git...gümleme bu sefer...
pmyi şimdi okudumsabah 8de orda olcam burda numara felan alınmıo ekmek kuyrugu gıbı uzuo beklıon oyle sıran gelene kadar
![]()
hayırlı olsun kardeşim,inşallah motorunada kavuşursun en kısa zamanda
Mete kankam sanada ayriyetten teşekkür ederim bilgilerini tecrübelerini aktarıp arkadaşlarımızı doğru yönlendirdiğin için,kimin kankası yaf seviyem seni yağmurumu gıdışından öp kocaman
hayırlı olsun ilhan, hem işin hem ehliyetin![]()
bizim keko İlhanı aradım...ehliyeti kapmış...şimdi işyerindeymiş...hadi bakalım hayırlısı olsun...ama zor işlerdir bunlar...genc olduğu için tabi heyecanlı...Allah korusun yani...birde bahşişi bol olur ...zengin müşteriye pizza götürürse yolunu bulur...maaş + bahşiş...yazda gelmiş...oh mis...ama kışın yapılmaz bence ...
işin hayrlı olsun metehan abi b.çekmeceyem gelmişsin gelmişken dirneyede bi ura yaw artık ehliyet motor alırsın hani sevabına :queen: gene yüssüzlüüm tuttu![]()
Aferin sana.:wiinkk:.Allah seni sevdiklerine (bizler dahil) bağışlasın..:rendeer:
Hayra geçti be.:cat:..Hele gençlere hayır etmek daha bir güzel bence..:wiinkk:
Hayırlı olsun İlhan kardeşim.
şimdiden site isimlerini ezberlemeye başla.
Bana gelen pizzalar torpilli olsun he![]()