o bir little ceasars motorcusu :P

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ewt beyler bayanlar yarın evraklarımı teslim edip cuma günü yeni işime başlıyorum :) beylikdüzü little ceasars ta işe başlıyorum telefonla gelen sipariş leri sarı bir honda actıva yla istenilen yerlere ulastırcam :) pazartesiden sonrada banka işlemlerime başlayıp bir honda cbr 125 sahibi olcam :) özellikle yardımlarından dolayı METE_HAN abime çooook çook teşekkürler :rendeer: METE_HAN abim beni tanımamasına rağman benim için çok uğraştı eğer o olmasaydı işe giremiyecektim tekrardan teşekkürler :rendeer: çok mutluyum :queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yeni işin hayırlı olsun dostum .. bilirim metehan dokunduysa en az 15 hp fark ediyor (((((:)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olsun.umarım alırsın motorunu.işindede başarılar.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
çok saolun babamda motoru almak ıcın işe gırmemı beklıodu :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun :) kazasız belasız ulaştırırsın inşallah :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Yeni işin hayırlı olsun kardeşim. Motoruna da en kısa zamanda kavuşman dileğiyle... :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Servis yapacam ayaana motoru indiri gandi yapacan dimi çakaall :)
Şaka bir yana yeni işin hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız servisler... En kısa zamanda cıbır'ına kavuşman dileği ile...:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun. yarın senin için çok daha umutlu başlayacak demektir. yeni motorun da hayırlı uğurlu olur inşallah...
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
hayırlısı olsun başarılar dilerim aman dikkat et motor senin değil diye akrobatik hareketler yapma ve trafik kurallarına uyacagına söz ver:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı olsun:wiinkk:
Darısı başımıza kardeş inşş bizde en kısa zamanda meslegimize başlarız :pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ewt beyler bayanlar yarın evraklarımı teslim edip cuma günü yeni işime başlıyorum :) beylikdüzü little ceasars ta işe başlıyorum telefonla gelen sipariş leri sarı bir honda actıva yla istenilen yerlere ulastırcam :) pazartesiden sonrada banka işlemlerime başlayıp bir honda cbr 125 sahibi olcam :) özellikle yardımlarından dolayı METE_HAN abime çooook çook teşekkürler :rendeer: METE_HAN abim beni tanımamasına rağman benim için çok uğraştı eğer o olmasaydı işe giremiyecektim tekrardan teşekkürler :rendeer: çok mutluyum :queen::queen:

naptıkki...ben manşete çıkmak isterdim ama arada kaynamışım...:pneyse bunada şükür...olm iyilikleri reklam için yapıyorum...:p

millet dicekki bu adam ne yaptı...işemi soktu yoksa başka bir mevzumu...:bounce:


Cumaya ehliyet aldığında özel topik isterim paşam...:bounce:

ne işe yaradığımız ortaya çıksın...birde İlhancım bak ne çıktı ortaya...B.çekmece Emniyette babamın beraber çalıştığı kankası Karslı bir Başkomiser varmış..akşam söyledi iyimi...keşke pedere zamanında sorsaydım...hiç uğraşmaya bile gerek kalmazdı...teee B.çekmece olm çok uzakmış...ora İstanbul falanda değil he...kayboldum len oralarda....:queen:


sankim Edirneye gittim geldim gibi yoruldum inan...hadi işin oldu...daha dur ..Cumaya ehliyetini alırsan o zaman mutlu olucam...:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Mete sağol paşam..:cat:
Allah seni önce kızına sonrada tüm sevdiklerine
bağışlasın..Yüreğine sağlık..:rendeer:

Hemen şımarma bee..:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ilhan işin hayırlı olur inşallah.
1)cbr olayına krediylemi gireceksin ...... eyer öyleyse sakın düşünme :farao:
2)mete han sağolsun,duyarlı kardeşim benim. sevgi kelebeği kardeşim:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete sağol paşam..:cat:
Allah seni önce kızına sonrada tüm sevdiklerine
bağışlasın..Yüreğine sağlık..:rendeer:

Hemen şımarma bee..:p

ilhan işin hayırlı olur inşallah.
1)cbr olayına krediylemi gireceksin ...... eyer öyleyse sakın düşünme :farao:
2)mete han sağolsun,duyarlı kardeşim benim. sevgi kelebeği kardeşim:rendeer:

amin murat abim amin ((((((((:) çok seviyoruz kendisini :queen::queen::queen::cat::cat::rendeer::rendeer:


abiler ehliyet aldığında topik açacak o zaman kabul ederim bu tebrikleri...:queen:


aslında bende GKN gibin danışmanlıkmı yapsam...iyi pere kazanırım...:p

şimdi lhanın iş topiği bu kendisine bende hayırlı olsun diyorum...burada şov yaparsam ayıp olur...:p:wiinkk:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :)
ehliyeti atlamazsın umarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst