- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
- Konu Yazar
- #1
ewt beyler bayanlar yarın evraklarımı teslim edip cuma günü yeni işime başlıyorum
beylikdüzü little ceasars ta işe başlıyorum telefonla gelen sipariş leri sarı bir honda actıva yla istenilen yerlere ulastırcam
pazartesiden sonrada banka işlemlerime başlayıp bir honda cbr 125 sahibi olcam
özellikle yardımlarından dolayı METE_HAN abime çooook çook teşekkürler :rendeer: METE_HAN abim beni tanımamasına rağman benim için çok uğraştı eğer o olmasaydı işe giremiyecektim tekrardan teşekkürler :rendeer: çok mutluyum :queen::queen: