abooow ters takla atmadın mı abeey.:queen::queen:
eSkiden minSk kuLLanıCıları biLir. inanmayanLar daLga geçenLerde oLabiLir. motor 2. viteste biLe ön kaLdırıyo.
paşam Edirneye uğramayı düşünüyorum kısmetse 1 yıl içinde...
vall bende 3 ay öncesine kadar bunun 89 modeli vardı sport yapmıştım 400 ytl masrf yaptım prıl prıl olmuştu,,canavar bir makina taşa vur taş kırılır yani öyle bişey çokda seridir ama öfkeyle kalkan zararla oturu derler ya bir sinirlendim 500 ytl ye satım salaklıgıma doymayım...r::salut: