Geçen sene köprü girişinde aynını yaptım. Aynı videodaki gibi gayet nazik ve yumuşak bir şekilde. Böyle olunca tepki değil takdir bile alınır.:thumleft:
iyi sadece kapatıyomuşunuz. ben beni sıkıştıranın aynasını indirmek istiyorum aşağı...Beni eğer bilerek sıkıştırır ya da hiç görmezse sağ aynasını kapatıyorum. Sen beni deli ettin, delirme sırası sende diye. :thumleft:
en iyisi...Beni eğer bilerek sıkıştırır ya da hiç görmezse sağ aynasını kapatıyorum. Sen beni deli ettin, delirme sırası sende diye. :thumleft: