Nx4 Falcon'a Sticker Çalışması

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
güzel olmuş birader eline sağlık. o elciklerdeki kurukafalar dikkatimi çekti, etkileyci durmuş.:cat:
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
ben de nereye yapıştırdın diye bakıyodum en altaki resmi görünce anladım:D:D:

orginal gibi duruyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canavar gibi olmuş bende yaptım makinaya harika oldu fotoları ekliyeceğim.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
hiç beyenmedim kötü bir çalışma özenti işte 2007 model türkiyeye gelmiyo çok istiyosan gitcen getirtcen valla hondanın yönetiminde olsam çekerim motoru altından bu ne yaw:farao:


MAXİMUM SÜXXX
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
ben de nereye yapıştırdın diye bakıyodum en altaki resmi görünce anladım:D:D:

orginal gibi duruyo

:wiinkk:

güzel olmuş birader eline sağlık. o elciklerdeki kurukafalar dikkatimi çekti, etkileyci durmuş.:cat:

evet saol bencede çok etkileyici :cat:

hiç beyenmedim kötü bir çalışma özenti işte 2007 model türkiyeye gelmiyo çok istiyosan gitcen getirtcen valla hondanın yönetiminde olsam çekerim motoru altından bu ne yaw:farao:


MAXİMUM SÜXXX

:bounce: Kim konuştu duydunuzmu sankim bir sinek vızıltısı:bounce::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst