ben de nereye yapıştırdın diye bakıyodum en altaki resmi görünce anladım:
orginal gibi duruyo
güzel olmuş birader eline sağlık. o elciklerdeki kurukafalar dikkatimi çekti, etkileyci durmuş.:cat:
hiç beyenmedim kötü bir çalışma özenti işte 2007 model türkiyeye gelmiyo çok istiyosan gitcen getirtcen valla hondanın yönetiminde olsam çekerim motoru altından bu ne yaw:farao:
MAXİMUM SÜXXX