- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,676
Biliyorum yeri degill ama ErTech z 750'den memnunmusun?
BU arada kaza yaptıgını söyleyenler vardı:silent:
Memnunum abi bir sorun yok. Lastik kabak oldu değiştirmem lazım. Onun dışında memnuniyetim devam ediyor. Z1000'e kadar bunulayım
Kaza konusunda; küçük bir kaza yaptım adam vurdu beni düşürüp kaçtı. Kör noktasında kaldım birden kırdı önüme koruma demirime çarptı düştüm. Çok oldu ama
Pişt, istediğin kadar uğraş. Aklına enduro düşmüş onun, napsan vazgeçmez.. :cherry::cherry:
Sen de doğruyu bulsan artık diyorum..![]()
Doğrudan kastın enduroysa yalanlarla dolu bir dünyam olacak
Son düzenleme: