Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Biliyorum yeri degill ama ErTech z 750'den memnunmusun?

BU arada kaza yaptıgını söyleyenler vardı:silent:

Memnunum abi bir sorun yok. Lastik kabak oldu değiştirmem lazım. Onun dışında memnuniyetim devam ediyor. Z1000'e kadar bunulayım :p

Kaza konusunda; küçük bir kaza yaptım adam vurdu beni düşürüp kaçtı. Kör noktasında kaldım birden kırdı önüme koruma demirime çarptı düştüm. Çok oldu ama :)

Pişt, istediğin kadar uğraş. Aklına enduro düşmüş onun, napsan vazgeçmez.. :cherry::cherry:
Sen de doğruyu bulsan artık diyorum.. :p:p

Doğrudan kastın enduroysa yalanlarla dolu bir dünyam olacak :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aaaaa geçmiş olsun :cyclopsan Yalan dünyanın insanı :mrgreen:

:p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cbr ı alırken daha iyi bi alternatifim yoktu
ybr ıstemıodum
ybr motorlu xt ıstemıodum
cbf zaten yoktu..
0 istiyodum
tek cozum cbr 125(ki cok sevıyorum keratayı)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cbr ı alırken daha iyi bi alternatifim yoktu
ybr ıstemıodum
ybr motorlu xt ıstemıodum
cbf zaten yoktu..
0 istiyodum
tek cozum cbr 125(ki cok sevıyorum keratayı)

cbf 500 bence daha iyi bir tercih.Bu motorun 0-100km kaç saniyede.Belki bu iş için değil ama gerçekten yüksek bir rakam:silent: 9snyede 100km ye çıkarmı arabalarla aynı :) İşde enduro farklı birşey renkler ve zevkler ayrı:cat:
not:400cc motor 9sn de 100km/s e çıkması sizcede biraz yavaş değilmi performasn yönünden:silent:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
cbf 500 bence daha iyi bir tercih.Bu motorun 0-100km kaç saniyede.Belki bu iş için değil ama gerçekten yüksek bir rakam:silent: 9snyede 100km ye çıkarmı arabalarla aynı :) İşde enduro farklı birşey renkler ve zevkler ayrı:cat:
not:400cc motor 9sn de 100km/s e çıkması sizcede biraz yavaş değilmi performasn yönünden:silent:

dostum ne 9 saniyesinden bahsediyorsun sen heralde Falcon hiç kullanmadın :bounce: hiç araba ile aynı olurmu akıl var mantık var :D
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cbr in yaklasik o kadar diye biliorum ben ama atiyoda olabilirim(kendim hic olcmedim birinden duymustum)
cbf500 fiyat olarak daha ust seviyede o yuzden bakamiyorum
yoksa turuncu er6-n abs son noktadir:)) (en azindan bi sure:p)
 
Katılım
11 May 2004
Mesajlar
16
Uzun zaman sonra tekrar seamlar arkadaşlar.Falconumun arka lastiği patladı ve aynı ebatta iç lastik bulamıyorum,orjinal ebada yakın bikaç iç lastik denedim ama 3-5 km sonra patlıyor.Ankaradayım ve nerden bulurum bilmiyorum Yardım ederseniz evinirm Teşekkürler..

Arka lastik Pirelli MT60 120-90-17
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Uzun zaman sonra tekrar seamlar arkadaşlar.Falconumun arka lastiği patladı ve aynı ebatta iç lastik bulamıyorum,orjinal ebada yakın bikaç iç lastik denedim ama 3-5 km sonra patlıyor.Ankaradayım ve nerden bulurum bilmiyorum Yardım ederseniz evinirm Teşekkürler..

Arka lastik Pirelli MT60 120-90-17

dostum zor bulursun yani honda bayiine gitmekten başka çaren yok bana göre
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
praetorian sen en fazla ne kadar düşünüyosun falcona fiyat için ?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
araştırıyorum daha ya
baktıklarım 5500 civarıydı
bi tane eskişehirde vardı 2005 model 12k kmye 5650 idi
o cıvarlarda bakınıyorum su anda..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sacrosanct sende satıyosun galıba ilanı gordum:)
tubis siz niye satıyorsunuz hedef ne:)

aslında klr 650 ile falconun arasında gidiyorum ama falcon daha yakısıklı..
bi yanda güzellik bi yanda güç:)
şimdilik kız arkımında isteği dolayısıyla falconda gidiyoruz:)
bi tane var istanbulda cbrın işlemleri bittiği anda sardırıcam ona..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon almanı şiddetle öneririm :) Hak vereceksin sahibi olunca..

Bu arada biz xt660 alacağız...:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
xt660 süper makine..
kumda da olsa kullanma fırsatım oldu bir kere..
falconda isteklerimle örtüşen bir makine..
dolayısıyla nasip..
:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst