Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
6.000 ytl verip NX4 Falcon alınabilir===> 29bg 400 cc en fazla 2005 model ve de karbüratörlü. Artıkın gelmiyo

8.000 ytl verilip XT660R alınabilir ===>50bg 660 cc en az 2005 model ve enjeksiyonlu ama vergisi diğerinin iki katı. Pabucu dama atıldı efsane Tenere geri dödü
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
6.000 ytl verip NX4 Falcon alınabilir===> 39bg 400 cc en fazla 2005 model ve de karbüratörlü. Artıkın gelmiyo

8.000 ytl verilip XT660R alınabilir ===>50bg 660 cc en az 2005 model ve enjeksiyonlu ama vergisi diğerinin iki katı. Pabucu dama atıldı efsane Tenere geri dödü

Falcon 29 hp 39 değil :):):):)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
8000 ytl ne yazıkki limitlerimin cok uzagında..
kaskosu bakımı derken max 6000 ytl ye kadar bakınıyorum..
cbrdan sonra zaten ucak gıbı gelıcek:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
8000 ytl ne yazıkki limitlerimin cok uzagında..
kaskosu bakımı derken max 6000 ytl ye kadar bakınıyorum..
cbrdan sonra zaten ucak gıbı gelıcek:)

30bg çokda uçak gibi gelmez gibime geliyor bana:silent: bende 150cc den sonra yaza yeni bir motorla girmeyi düşünüyorum ama parama göre büyük cc,az yakan vergisi düşük ama güçlü bir motor bulamadım :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tork acısından ole gelır emınım..
zıra nerdeyse 3 katı..
er5 fln bakabılırsın dıcem ama o da fazla yakıyormus..
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Vallabendede eskiden ybr vardı 125lik makinadan sonra Falcon harbi uçak gibi geliyo ama geçenlerde bi r6 kullandım şimdide falcon ybr gibi geliyor bana :)

he bide falcon 29 beygir xt 49 mu 50 mi ne tam bilmiom
yine geçenlerde bi 2003 model xt kullandım hatta benim falconla aynı anda kalkış yaptık. neredeyse aynı ivmeleri bu ne dedim yaa xt bumuymuş he bide o xt rent makinası biraz hor kullanılmış alabilir onunda katkısı var ama yinede falcon 600 makinalara kafa tutacak tipte bi motor torku ile kendini hissettiriyor.

iyi günler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
burada yazanlar kadar bilgim var..
yani birebir yaşamadım hiçbirini
ama er5 karbüratörlü oldugu ıcın 5 ila 6 litre arası yaktıgını okudum..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
onlara da baktım..aslında hala bakınıyorum ama falcon daha işlevsel geliyo..
boyum 1.78 bu arada..
baktıgımız er-5 ve gs500 ler eski model..
yenilerde şüphe çekecek kadar düşük fiyatlı..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Valla kardeş sende cbr var yani o makinadan sonra falcon hem seni kesmez hemde yine motoru büyütmek istersin onun için sana tavsiye er-5 yada gs 500 alman hem fiyat olarakta falcona yakın 6500 7 ye sağlam temiz bi tane bulursun.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cbrı degıstırme sebebım bıraz daha surat ve torktu..
dolayısıyla..140 150 km bana son surat olarak cok yeterlı..
zaten 1 1.5 yıl sonunda yine büyütücem ne alırsam alıyım(kendimi biliyorum)
ama neden falcon..
hafif bozuk yollarda motor kullanmayı cok sevıyorum(şimdilik) dolayısıyla gs500 er-5 o noktada eksik kalıyor..
ki bahsedilen mıktara kasko dahıl bır falcon alabılırken er5 gs500 de sadece motoru alabılıyorum:)

sonucta hedef aynı:er6-n turuncu..ama mantıklı adımlardan sora..
ki bi tane falcon buldum 5800 e 2005 model..
paramı ayarladıgım andan ınsallah ayarlıcam onu..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet bu mesajımdan tam gün 3 sonra..
para hazır
motor görüldü..
ve alınıyor inşallah yarın..
21000 km de siyah stickersız(tubiş bu konuda yardım isteyebilirim senden) ve 2005 model..
ufak tefek endurovari çizikler dışında hiç bir sorunu yok..

bugün kullandım azıcık(başka bir motoru) gerçekten de cbrdan sonra aradığım motor..hem rahat hem torklu hemde daha yüksek..
aldıktan sonra bir pazar günümü full gezerek geçireceğim ve izlenimlerimi paylaşırım..

sevgiler saygılar..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aaaalllllllllaahhhhhhhhhh :queen: Oleyyy :queen:

Şimdiden hayırlı olsun.. :)

O sticker işi de can sıkıcı. Orjinali 470 ytl mi ne. Biz reklamcı da yaptırdık..

Kaça alıyosun ?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
470 ytl mi..
şaka mı bu:)
yaptırmam daha iyi..o paraya grenaj alırım kumda devrilirse fln diye:)
5800 ytl ye alıyorum..
fiyatı uygun geldi
özellikle 35000 km de bir tane baktım bugün..sesi bile farklıydı..(çok kötüydü)

çok heyecanlıyım tabiri caizse çocuk gibiyim..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
eski sahibi çıkartmış
bende çok durdum üstünde ama
kontrol ettirdim servisime(bakımları oradan yapılmış) kazası gözükmüyor..
zaten servisimin tanıdığı bir arkadaşmış..
son kez bir de benim önümde kontrol edilecek serviste..tamam dendiği anda notere:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst