Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Tamam bundan sonra bekleriz :) Ya senden bişey rica edeceğim motorunun km de ne kadar yaktığını hesapladın mı ? Hesaplamadıysan hesaplayıp bana söylesene :mrgreen: Zahmet olmazsa ::blushani

slm tubiş bıraz gec cevap oldu ama,depoyu fulledıkten sonra oto banda ve 120 km nın uzerındede seyır halınde bulunmam dogrultusunda 300 km yol yapa bılıyor,sabıt 90 km hızında gıtmıs olsaydım bu oran 350 ye cıkabılır.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla ben bu hesabı hiç yapamam ki :mrgreen: knkn07 duyy sesimiii :p Hayatım hesaplar mısın ::blushani
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
benzinin 2,90 ytl oldugunu düsünürsek 18lt benzin alıyo bi depo ortalama 157bin yakıyo bence bu da fazla ama bende düşüremiyorum bu yakıtı...
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
... depoyu fulledıkten sonra oto banda ve 120 km nın uzerındede seyır halınde bulunmam dogrultusunda 300 km yol yapa bılıyor,sabıt 90 km hızında gıtmıs olsaydım bu oran 350 ye cıkabılır.

Valla 120'nin üzerinde seyrederken 300 km yol yapıyorsanız çok iyi, gerçekten bu yolu katederek mi hesapladınız, eğer öyleyse mükemmel bir sonuç bence

... 18lt benzin alıyo bi depo ortalama ...

18 olmaması lazım 5,3 lt. rezerv de dahil falconun yakıt deposu 15,3 litre diye biliyorum ben.

Bu arada Okan kardeş, siteye ve Tubişin falcon topicine hoş geldin :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
hmmm pardon yaa ben yanlıs yazmısım kusura bakmayın o zaman 130 ykr yakıyo ve çook iyi vallahi ben düşüremiyorum bu yakıtı peki şehir içinde mi kullanıyorsun yoksa uzun yolda mı
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
hıhhh yetişmesen ölürdün zaten :p:cat:

vallahi benim motor çook yakıyo yaaa ama yakındır bi çaresini bulacağım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hmmm pardon yaa ben yanlıs yazmısım kusura bakmayın o zaman 130 ykr yakıyo ve çook iyi vallahi ben düşüremiyorum bu yakıtı peki şehir içinde mi kullanıyorsun yoksa uzun yolda mı

sehır ıcı yada dısı,ama ben daha yenı aldıgımdan,tam net bır ortala veremıyorum,bırde ısıklarda durup anı gazlama yaptıgında,ortala degıse bılıyor.sehır ıcınde bıraz daha agresıf kullanmak gerekıyor.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geyik yapmayalım lütfen :p Hayatından memnun olmayan birisi görmüyorum ben :cherry: Neyse :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu güne kadar şenlikli değil miydi :p Benim olduğum her yer de neşe olur beee :mrgreen: :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@muvattali Abi falcondan vazgeçtim Klr650 almaya karar verdim. O yuzden pek fazla bakamıyorum buraya:)

@tubis Şimdiye kadarda senlenmişti ama katılımcı arkadaşlar cogalmıs topicde :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bones20falconnl4.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst