Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Harun; Cbf 250 hp : 22

. Nx4 Falcon hp : 29

serdarboy; Önce bir eğitim almanı öneririm, hiç vitesli kullanmadıysan cüsse itibari ile fazla gelebilir bu motor sana.. ;) Onun dışında kısa zamanda alışırsın, zor değil.. :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@dishy Biliyoruz cnm güclerini.. Cbf 250 arkadasımda var Falconunda ben altını üstünü arastırdım.. Arkadasımız kendi ebat olculeri acısından sormus.. Bende aralarındaki farkı anlattım.. Cünkü bende benzer vücüt olculerine sahibim... Evet Tubiş hanım senin eğitim konusundaki düşüncelerine katılıyorum.. Kısa sürede Falcon a alısılır...
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
...
Bu hayırlı olsun diye arkadaşlar kime diyo halen anlamıs değilim :silent:

Bana diyor olabilir. 14 ay oldu ya alalı Falconu :mrgreen:

Bu arada 10 litre benzin aldıktan sonra benzinin yaklaşık yarısı bitti, km 120'lere geldi. Sonunu bulunca ayrıntılı bi açıklama yaparım artık burada :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
29
arkadaşlar önerileriniz , fikirleriniz için teşekkürler... parayıı bulabilirsem hemen bi FALCON almayı düşünüyorum...

arkaslar bi sorum daha olacak cbf 250 yol motoru nx4 falcon ise enduro yani her yola gelir diyorsunuz. bunların biri 250 cc digeri 400 cc hangisi uzun yolda daha fazla basar?:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
falcon hard bi enduro olmadıgı için yol motorunu daha fazla anımsatıyo... O yuzden hem güç hem de cc bakımından cbf 250 geride kalır Falcondan...

Arkadasımdaki Cbf 250 İle Yokus Asagı 2 kişi 140 Km yi gorduk...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon max 150 km/h yapıyor.. Enduro alırken hıza bakılmaz, zaten 100 km/h dan sonra çok titreşim oluyor, şişiyorsun motorun üzerinde.. Eğer bunlar bana gelmez, ben rahat rahat basmak istiyorum diyorsan Cbf al.. Çünkü Nx4 hız motoru değil :)
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Salı günü üç arkadaş yola çıktık.İlk once 3000 mt civarına tırmandık, daha sonra da Kapadokya'ya gittik.Gezi raporu hazırlayacak takatim yok.Buyurun resimler.















Gittiğim yollardan bir kesit.Sadece enduro motorların gidebilecegi tarz.Yani TA'lar gidemez.:cherry:





Gezi sonrasi.Birşeyler içip, artık Adana'ya dönmeliyim.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Daha bol gezi, daha bol resim istiyoruz Volki :) Eline sağlık . ::thanks:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
29
pazer arkadasım gezılerın resımlerın bol olsun yolun acık olsun allah kaza bela gostermesın.ihşallah benimde birgun motorum olacak sizinbu gezilerinize içim gidiyor...:pale:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla süper olmuss... Falconda Dakarın Yanında Pek Bi Ufak gorunmus Ama neyse... Güzel Gezi olmus.. Ellerine Saglık
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
@ Volki sen bana yakıt tüketimi hakkında bilgi verecektin.. Km hesabı olarak verirsen sevinirim :p Litre olunca karıştırıyorum :mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
valla süper olmuss... Falconda Dakarın Yanında Pek Bi Ufak gorunmus Ama neyse... Güzel Gezi olmus.. Ellerine Saglık

Falcon bence benim yanımda ufak kalmış.:wiinkk:

@ Volki sen bana yakıt tüketimi hakkında bilgi verecektin.. Km hesabı olarak verirsen sevinirim :p Litre olunca karıştırıyorum :mrgreen:

Virajlı, sürekli tırmanarak yapılan 60 km ve düz yolda yapılan 40 km sonucu 100 km'de 4,75 lt yakıt tükettim.Yalnız düz yolda, sabit 90 km hızla giderken de 4,00 lt gibi bir degere ulaştı.Bu arada hava filtrem oldukça kirli ve motorum uzun zamandır bakıma girmedi.
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Ben de 10 litre benzinle şehiriçinde toplam 220 km. yol katetmişim. Bu süre içinde hızımı 100 km. üzerine çıkarmamaya gayret ettim.

Bilgilerinize sunarım :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yanı ortalama su anki benzin fiyatına gore (2.9 krş civarı) 13 krş ile 14,5 krş arasında km de yaktıgı ücret... Bence gayat iyi 400 cc makineye gore...

Dishy cigim.. Makinenin ayarlarını bi kontrol ettir.. Hava benzin karısım orantılarını vb gibi
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Volkan bizim Nx4 10 Ytl lik benzin ile 50 km gidiyor.. :pale:


Tubiş peki bu sırada hızın ortalama kaç peki? 120 ile gidiyorsan çok bile iyi :mrgreen:

Ama 90'ı geçmiyorsan 10 litre ile 50 km. yol çok az, en az 25 km daha yol katedebilmeniz gerek (Tabii tek kişi ile)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst