O zaman neden arada 10 hp fark var dedin![]()
hayırlı olsun güle güle kulanırsın inş...
...
Bu hayırlı olsun diye arkadaşlar kime diyo halen anlamıs değilim :silent:










Dedigim gibi gezi raporu hazırlayacak takatim yoktu ama resimleri paylaşmak istedim.Daha bol gezi, daha bol resim istiyoruz VolkiEline sağlık . ::thanks:
valla süper olmuss... Falconda Dakarın Yanında Pek Bi Ufak gorunmus Ama neyse... Güzel Gezi olmus.. Ellerine Saglık
@ Volki sen bana yakıt tüketimi hakkında bilgi verecektin.. Km hesabı olarak verirsen sevinirimLitre olunca karıştırıyorum :mrgreen:
Volkan bizim Nx4 10 Ytl lik benzin ile 50 km gidiyor..ale: