Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Ocak 2007
- Mesajlar
- 369
Tamam bundan sonra beklerizYa senden bişey rica edeceğim motorunun km de ne kadar yaktığını hesapladın mı ? Hesaplamadıysan hesaplayıp bana söylesene :mrgreen: Zahmet olmazsa ::blushani
slm tubiş bıraz gec cevap oldu ama,depoyu fulledıkten sonra oto banda ve 120 km nın uzerındede seyır halınde bulunmam dogrultusunda 300 km yol yapa bılıyor,sabıt 90 km hızında gıtmıs olsaydım bu oran 350 ye cıkabılır.