Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Selam ; İşte geldim, boyası yapıldı, stickerlar yapıldı.. :) ::blushani Şimdi çektik :)

0002la1.jpg


0003sm9.jpg

Ekledim işte ya :cyclopsan Görünmüyor mu :silent:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Çok güzel motosiklet , cbf yi bir satsam İzmir kazan ben kepçe falcon arayacam.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nerelerdesin Yener abi... Resmi ekler eklemez mail attım sana, bak diye, bakmayınca üzüldüm :pale:
Teşekkürler iyi dileklerin için, sende kazasız belasız kullan Falcon unu :)

Bu arada, sticker konusunda yardımcı olan pazer (Volki) ye teşekkür ediyorum, çok sağol.. :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Sağol sağol sağol, 3 kere :mrgreen:

Ben geçen hafta aldım servisten, depo boyanacak ama, sticker bekliyoruz boya vernik için. Diğer parçalar komple değişti.
Selamlar :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
boluda bi tane yaz sonuna doğru satılık bi falcon buldum bakalım... Yaz sonu olsunda belki Değiştirirz... Benimkinden de memnunum bilemiyorum napsam... Falcon masraflı gelecek benım alete gore bana...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sağol sağol sağol, 3 kere :mrgreen:

Ben geçen hafta aldım servisten, depo boyanacak ama, sticker bekliyoruz boya vernik için. Diğer parçalar komple değişti.
Selamlar :)

Hımm, doğru ya ben onu unutmuşum abi :pale: İyi bari, çoğu bitti azı kaldı :) :wiinkk:

sana transalp gider ama idare et buda yakışmışş:mrgreen:

O da olacak şekerim, zaman :) :cat:

boluda bi tane yaz sonuna doğru satılık bi falcon buldum bakalım... Yaz sonu olsunda belki Değiştirirz... Benimkinden de memnunum bilemiyorum napsam... Falcon masraflı gelecek benım alete gore bana...

Valla sen bilirsin, yüz kere konuştuk.. :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@dishy Sus karsılık verme bana :p

Cok yakıyo bu alet.. 1 2 sene daha bekliyip enjeksiyonlu Bi Xt660 X alabilirim...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Evet çok yakıyor :jocolor: Öyle ki Hornet 900 ü olan arkadaşımla aynı ! ::ranntign
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Siyah bir falcon ile pazarlığım var, bugün haber gelecek ve 17 gündür motorsuzum. Artık damardan 20w50 basıyorum fayda etmiyor. Ne pis birşey bu motosiklet hastalığı :)

Bu arada ne kadar çok yakıyor km de 0,15 ykr yi geçiyor mu? normal kullanımda. Geçiyorsa xt600 den yana değiştireyim tercihimi
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şehir içi km de 0,20 ykr, dışı 0,17 ... 10 YTL lik benzin ile 50 km diyeyim anla :)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
İyigünler arkadaşlar ben bu aralar bi falcon buldum satılık sizden bi bilgi almak isterim fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

2005 model 8000 km de
baktım gayet temiz 6500 ytl istiyor.

sizce uygunmudur görüşlerinizi bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şehir içi km de 0,20 ykr, dışı 0,17 ... 10 YTL lik benzin ile 50 km diyeyim anla :)

Dishyciim, kardeşim n'aptın sen:cyclopsan
o zaman 100 km'de 20 YTL yakıyor.Benim XT'den ve hatta Diversion'dan yüksek nerdeyse bu...Karbüratörüne, hava filtresine bi baktırın bencen o motorun.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
İyigünler arkadaşlar ben bu aralar bi falcon buldum satılık sizden bi bilgi almak isterim fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

2005 model 8000 km de
baktım gayet temiz 6500 ytl istiyor.

sizce uygunmudur görüşlerinizi bekliyorum.

Ben geçen yıl 2004 modelini (4800 km) o fiyata almıştım. Makinada sorun yoksa fiyatlar genelde bu civarda. 6000'e almanın yolunu bi zorla bakem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst