- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
Resim isterüüükkk.
25 krkter
25 krkter
Selam ; İşte geldim, boyası yapıldı, stickerlar yapıldı..::blushani Şimdi çektik
![]()
![]()
Selam ; İşte geldim, boyası yapıldı, stickerlar yapıldı..::blushani Şimdi çektik
...
Çok güzel motosiklet , cbf yi bir satsam İzmir kazan ben kepçe falcon arayacam.
Sağol sağol sağol, 3 kere :mrgreen:
Ben geçen hafta aldım servisten, depo boyanacak ama, sticker bekliyoruz boya vernik için. Diğer parçalar komple değişti.
Selamlar![]()
sana transalp gider ama idare et buda yakışmışş:mrgreen:
boluda bi tane yaz sonuna doğru satılık bi falcon buldum bakalım... Yaz sonu olsunda belki Değiştirirz... Benimkinden de memnunum bilemiyorum napsam... Falcon masraflı gelecek benım alete gore bana...
Honda, çin malı motorlara benzemez masrafıda ona göre olur tabiki...
Şehir içi km de 0,20 ykr, dışı 0,17 ... 10 YTL lik benzin ile 50 km diyeyim anla![]()
İyigünler arkadaşlar ben bu aralar bi falcon buldum satılık sizden bi bilgi almak isterim fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
2005 model 8000 km de
baktım gayet temiz 6500 ytl istiyor.
sizce uygunmudur görüşlerinizi bekliyorum.