Nüfus Cüzdanlarinda Din Kismi Boş Birakilabilcek

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resmi gazatede duyuruldu
bu ne demek
bu ülkede ne oluyor anlamış diilim:farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ne var bunda ?

İsteyen istediği dini yazdırır isteyen boş bıraktırır.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akira ben öyle düşünmedim zaten yeterince bölmeye birbirimize düşürmeye çalışıyorlar
buda ayrı bir zemin hazırlamazmı
tabi benim düşüncem
saygılarla:cat:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
eskiden bırakılamıyor muydu :mrgreen: ya da istediğini yazdıramıyor muydun:silent:

iyi olmuş iyi. hem de akp hükümetinin böyle bi şey yapması ilginç. adam ateistse neden orda islam yazsın ki. bence din kısmı komple kaldırılmalı hatta.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
musti81' Alıntı:
akira ben öyle düşünmedim zaten yeterince bölmeye birbirimize düşürmeye çalışıyorlar
buda ayrı bir zemin hazırlamazmı
tabi benim düşüncem
saygılarla:cat:

Art niyet gütmediğinin farkındayım musti. Bence insanların inançlarını seçebilmeleri ve başkalarına zarar vermedikten sonra istedikleri gibi yaşayabilmeleri, daha barışçıl bir ortam oluşturur.:rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz bize öyleyizde
sanki dayatıyormuş gibi geldi birileri
başka türlü yıkamazlar biliyosun
eminim fırsat bilcekler bunu
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:
10 karakter:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol link için vallahi kuyumuz kazılıyor
ben korkuyorum açıkçası:silent:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
benim fikrimce bir art niyet olmadığı sürece bu konu önemsiz hem benim babam hristiyansa bendemi hristiyan olmak zorundayım( bu cümlede ailelerin çocuğun dininin ona sorulmadan belirlenmesinden bahsediyorum) yada bir başka din . en güzeli bu oldu isteyen istediğini yazdırabilecek bence güzel birşey
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Nüfus cüzdanından din hanesinin kaldırılması bölücü nasıl olur hakikaten anlamıyorum. Asıl din hanesini eklemek halkı din gruplarına bölmek anlamında değil mi? Ayrıca madem laik ülkeyiz, devlete ne benim dinimden?
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Yav tamam turkiye musluman bir ulke, bunu biliyoruz. Ama dinin nufus cuzdaninda ne isi var? Yani bunu fonsiyonu veya bir faydasi olsaydi gene tamam derdik ama hic birseye yaramiyorki.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ben deeee... ben de bos olsun istiyorum:D "dinsiz" yazsinlar ya da:D zuhah... "zuhah" da yazabilirler. zuhah...

yav ama bu is onceden de yapilmiyo muydu? yeni bise diil sanki.. ben oyle hatirliyorum.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ya ne önemi var orda bişe yazıp yazmamasının.inaç içte olan bişe.kimliğin üzerinde ne yazdığına bakmıycaklar sanırım öte taraftaa.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , başka konu yok , birtek tartışılacak bu kaldı...:pr:

O zaman bende TC KİMLİK numaramı değpiştirecem.
Özel numara alacam mesela
16849672654 > yerine bu olsun : 198619861986 ya da 2222222222 :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bu demokratikleşme yolunda atılmış dev bir adımdır bundan alınan gocunanları anlamak mümkün değil ..hangimiz kimlikte yazıyor diye müslümanız veya hangimiz orda müslüman yazıyo diye ona inat gittik din değiştirdik
ne farkedecek bizim dinimize göre her bebek islam fıtratı üzerine doğar ilerde kendi kararı ile din değiştirir...Bana sorulmadan oraya müslüman yazılması benim haklarıma tecavüzdür ben hür irademle aklı selim olarak dinimi kabül ediyorum bi dayatma ile değil ....hatta ve hatta din insanın özelidir kimlikte yazmasına dahi karşıyım bir nevi fişleme...bence çok önce alınması gereken bir karar... karara imza atanları tebrik ederim...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Tabiki , din ve vicdan özgürlüğü en baştan beri kabul edilmiş bir ülkede ,
doğru atılmış bir adım olabilir.
Ama her işin bakış açısına göre bir iyi - bir de kötü yönü mutlaka vardır.
Yani ben iyi yönden bakarsam , iyi bir olaydır / kötü yönden bakarsam kötü bir olaydır...Zaten herşey bu yüzden karışır.


Bu arada , şu kimlik numarası olayındayım ben hala , acaba neye göre veriyolar??:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst