Notebook İçin Soğutucu Yapıcam

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
tek tek alıntı yapmak uzun süreceği için toptan yazıyorum bugün mesai bitimi vatana gittim ve zalmanın modelini denedim çift fanlı olanı crysis3 nfsmw 2 full özellikleri açıkken sıcaklık 83 derece sabit kaldı ve aleti aldım hava üfürme yerleri denk gelmese de adamlar çok iyi iş yapmışlar tavsiye ederim:)arkadaşlar benim pc daha 5 aylık termal macunu şimdilik bozulmamıştır içini falanda açamıyorum malum garanti olayı için kompresörle hava tutuyorum her ay biraz toz çıkıyor sonra hava çıkışından o tozları yaprak toplama makinesiyle çekiyorum siklonlu süpürgeden daha iyi çekiyor şimdi sırf boş vakit geçirmek için ikinci bir soğutucu yapıcam akşamları canı sıkılıyor insanın:)profil demir kalınlığı konusunda tavsiyelere açığım:)
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen ben de zalman'ın soğutucusunu kullanıyorum, kaç yıl oldu harika iş görüyor. Özel bir malzeme kullanmışlar, alet çalışmasa bile dokununca soğuki. Soğutmasız 30 dk sonra falan ısınıp kapanıyor, ne yaparsan yap.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
90C ye çıkan bir işlemcin varsa önce bilgisayarını fan temizliğini yapıp işlemci macununu yenile.Sonra işletim sistemini gözden geçir virüs olabilir.Oyun oynarken diğer çalışan uygulamaları kapat.Halen sıkıntı varsa sıvı sogutma dısında alacagın hicbir notebook sogutucu işini görmeyecektir. işlemci sıcaklıgı 90C ise hiçbir notebook sogutucu 40C ye düşürmez
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Aynen ben de zalman'ın soğutucusunu kullanıyorum, kaç yıl oldu harika iş görüyor. Özel bir malzeme kullanmışlar, alet çalışmasa bile dokununca soğuki. Soğutmasız 30 dk sonra falan ısınıp kapanıyor, ne yaparsan yap.

alüminyumdan benimkisi 3mm kalınlığında sıkıntı olmazsa linkinide koyayım cfm değeride 120 zaten benim notebook oc yapmadan öncede 75 civarı geziniyordu 83 derece ortam ısının da 30 derece olduğunu varsayarsak iyi geldi evde daha denemdim

http://www.vatanbilgisayar.com/cooler-master-r9-nbc-inev-gp-notepal-infinite-evo--12---17-notebook-sogutucu-(3-port-usb)/productdetails.aspx?I_ID=56734

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

90C ye çıkan bir işlemcin varsa önce bilgisayarını fan temizliğini yapıp işlemci macununu yenile.Sonra işletim sistemini gözden geçir virüs olabilir.Oyun oynarken diğer çalışan uygulamaları kapat.Halen sıkıntı varsa sıvı sogutma dısında alacagın hicbir notebook sogutucu işini görmeyecektir. işlemci sıcaklıgı 90C ise hiçbir notebook sogutucu 40C ye düşürmez
sıvı soğutmayı bende düşündüm ama bu tarz uygulamalara bulmadım sadece bir ürün var ama onu yorumlarında fanlıların daha çok işe yaradığını yazmışlar direk işlemciye ve ekran kartı işlemcisine temas olmadığından verim alınamıyormuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

İrfan abi nerdesin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst