- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
- Konu Yazar
- #1
Notebookum için soğutucu yapmayı düşünüyorum hazırların cfm değerleri yazmıyor bir tek zalmanın bir modelinin cfm değeri 120 oda benim aletin ızgarasına denk gelmiyor üfleme yerleri o yüzden kendim yapmaya karar verdim iskeleti profil demirden yapayım diyorum kaplamasınıda 3 mm saçtan yapıcam hatta alüminyum bulursam 3 mm alüminyumdan yapıcam fakat profil demiri kalınlığı konusunda şüphelerim var kaçlık kullanmam gerekir sacı kaynatırken eritmemek için İrfan abi tavsiyelerinizi bekliyorum
not1
roje daha fikir aşamasında 5 tane 12 cmlik fan düşünüyorum
not2:neden hazır seçmediğime gelirsek yukarıda da yazdığım gib cfm yani fan hava akımı hiçbir modelde yazmıyor yabancıarın araştırmalarına göre bu cfm değeri en az 100 olmalıymış bu yüzden kendim yapma gereği duydum
not1
not2:neden hazır seçmediğime gelirsek yukarıda da yazdığım gib cfm yani fan hava akımı hiçbir modelde yazmıyor yabancıarın araştırmalarına göre bu cfm değeri en az 100 olmalıymış bu yüzden kendim yapma gereği duydum