Nirvanaya ulaşmak

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Nirvanaya ulaşmak evet bu gidişle ulaşacağım. Bilmediğim yollarda gidip
bilinmezlerde dolaşıyorum.
Bugün yine duramadım geçen cumartesi Gürhan ile girdiğimiz yolların alternatiflerini aramaya başladım.

Yine fesliken yaylasında bir orman yolu
Sağ sol mu derken sol taraftan dalıyorum sağ tarafı birdağaki gelişimde deniyeceğim.

1-1.jpg


Yükseldikçe orman değişiyor

2-1.jpg



3-1.jpg


Bu çamlar Ladin 2000 mertenin üzerinde yaşarlar

4-1.jpg




5-1.jpg


Okadar çok alternetif yol varki bazen hangisinden gitsem diye
yazı tura atıyorum

6-1.jpg




8-1.jpg



Bu yol burada bitiyor diğerini deniyorum

9-1.jpg


Karşı yamaçta bir yol var gidip denemek lazım

10-1.jpg




11-1.jpg




12-1.jpg


Heryer orman yaşlı çok yaşlı orman.

13-1.jpg


Burada mola verip yemek olayına giriyorum eee biraz enerjiye ihtiyacım var.

14-1.jpg



15-1.jpg


İşte Nirvanaya ulaştıhım an

7-1.jpg



16-1.jpg




17-1.jpg



18-1.jpg



19-1.jpg



20-1.jpg
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çin motorları yolda bırakırmı diye çok soruyolar ..ne dersiniz bırakıyomu acaba
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
çin motorları yolda bırakırmı diye çok soruyolar ..ne dersiniz bırakıyomu acaba

ağbi yolda bırakmasını bırak bizim burda cross pisti var her pazar o çin malı motorlarla adamlar rampalardan zıplıyorlar motorlarıyla bir adam boyu yerden havalanıp yere iniyorlar motorlarda hiç birşey yok sapasağlam ikiye ayrılcak diyorum yok sağlam motorlar çat çut sesler geliyor düşerken motorlarıyla gerçekten sağlam motorlar:cat:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Aslında motor kısımları cok sağlam hiç arıza vermiyor ve gayet iyi ama şase biraz zayıf ben biraz modifiye yaptım şaseyi sağlamlaştırdım altına destek olsun diye bir boru ekledim ve amatisörün boyunu yükselttim. işimi sağlama almak için aslında bunları yapmasanızda olur.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
çin motorları yolda bırakırmı diye çok soruyolar ..ne dersiniz bırakıyomu acaba

Valla, ben bi kere sağlam yolda kaldım, karpuzcuya 50 kağıt bayıldım. Motor neredeyse ikiye bölünecekti. Yücel sağolsun, şasi ve amortisörü modifiye etti. Şimdi katır gibi gidiyor.
Aslında modifiye için de bir topik açılabilir Yücel, ne dersin?
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Valla, ben bi kere sağlam yolda kaldım, karpuzcuya 50 kağıt bayıldım. Motor neredeyse ikiye bölünecekti. Yücel sağolsun, şasi ve amortisörü modifiye etti. Şimdi katır gibi gidiyor.
Aslında modifiye için de bir topik açılabilir Yücel, ne dersin?

Dostum haftaya cumartesi hazırlan birkaç kişi gidebiliriz .
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Güzel gezi Antalya işte cennet yaa, Benide cross cu yapıcanız ama endro cinsinden.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
karsi daglara merakla bakacagina atlayip motoruna icine dalacaksin ve bi de oradan bakacaksin... cross un farki bu...
ister cin ister pakistan mali farketmiyo... icinde ruh olan biniyo...crosscu bu! oyle piyasa caddelerde ara gazi yapmaya benzemiyo...

walla helal olsun kardesim, boyle guzel resimleri gormek heyecanlandiriyor adami... devamini beklerim....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Kardeş sen uçmuşsun:p
Valla çok güzel paylaşım için teşekkürler.
İyi yolunu bulup geri dönebilmişsin.:cherry:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Fren balatası, kaliper, silindir somunları, ayaklık vs. düştüğüne tanık oldum :) O yüzden Çin işi hala şans işi diyorum ben.

Endurocu ruhunu yansıtan çok güzel bir solo gezi olmuş. Memleket de güzel olunca ortaya böyle bir gezi çıkmış. Yolun açık olsun :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
gerçekten çok güzel gezi olmuş.tadı damağımızda kaldı.Barış abinin cross ruhu belki bu hafta yine kabaracak;yine cometi alıp dağ bayır tırmanmaya çalışır:p (bknz.mangalımı yakarım keyfime bakarım)bu haftaki gezimizde bizd şöyle bi rakımı yükselteceğiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst