Nirvanaya ulaşmak

Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
benim bu sitedeki ilk üçümden biride sensin kardeş. hasan arvasi, ve senin yanında ktm si olan abinin adını hatırlayamadım :cherry: işte 3 ünüz gerçekten bu ruhu taşıyorsunuz. taşımak yetmediği gibi bulaştırma zevkinede kavuşuyorsunuz.
teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
benim bu sitedeki ilk üçümden biride sensin kardeş. hasan arvasi, ve senin yanında ktm si olan abinin adını hatırlayamadım :cherry: işte 3 ünüz gerçekten bu ruhu taşıyorsunuz. taşımak yetmediği gibi bulaştırma zevkinede kavuşuyorsunuz.
teşekkürler :rendeer:

Teşekkürler arkadaşım diyer arkadaş benim dostum Harduro ( Nezih) elimizden geldiğince sizlere buraları tanıtıp enduroculuğu aşılamaya çalışıyoruz.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla güzel gezmişsin arkadasım bizde yapıyoruz senin gibi geziler ara sıra cok zevkli oluyo.. Gerçektende de bu cinlilerin cross ları cok saglam... :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Teşekkürler arkadaşım diyer arkadaş benim dostum Harduro ( Nezih) elimizden geldiğince sizlere buraları tanıtıp enduroculuğu aşılamaya çalışıyoruz.
Hoopppss...!!! :cyclopsan
Birileri benim hakkımda mı konuşuyor nedir.!!??:queen:
Pek yakında ben de katılacağım aranıza çocuklar merak etmeyin..
Biraz özleyin diye uzak kaldım..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst