- Katılım
- 3 Ocak 2007
- Mesajlar
- 521
olm niye korkuyon viraja geldimi yatsanakorkma len bi daha yatirmazsin motoru korkma virajda serbest birak kendini yat boylu boyunca:queen:
heheh valla onu bilmemde ben korkuyorum motoru yatırmaya desem yeridir. Geçen zincirlikuyu köprüsü üzerinde yatırıyordum yerdeki yağdan