ninja 250r kaza

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
hocam merhaba o kadar sorun etmeyin. normal yan ayaklıkta bile düşse aynı sorun oluyor.

2d00te.jpg


şu şekilde basitçe çözebilrisiniz. sadece bunun için sıfırına hiç gerek yok düşüncesindeyim. nazarlığı olsun deyin yeterli...
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
konuda Hasan usta diye isim geçmişti , ümraniyede bir yere gittim motor tamircisi o da '' maslakta bizim ustamız var Hasan diye '' diyince bende verdim.. bakalım yarın birgün çıkar kısmetse o zaman işçiliği övdükleri kadar vardır görücez :(
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
dostum ustanın yanında da bu kadar üzme kendini adam sanki pert motoru toplamış gibi para istemesin. geçmiş olsun basit bi kaza geçirmişsin hiç üzme kendini. daha önce yeşil bi ninjanın sağ yan grenajını yaptırdık sticker'ına kadar bire bir oldu. adamlar 220km ile çakılmış makinaları ip gibi yapıyorlar.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
dostum ustanın yanında da bu kadar üzme kendini adam sanki pert motoru toplamış gibi para istemesin. geçmiş olsun basit bi kaza geçirmişsin hiç üzme kendini. daha önce yeşil bi ninjanın sağ yan grenajını yaptırdık sticker'ına kadar bire bir oldu. adamlar 220km ile çakılmış makinaları ip gibi yapıyorlar.
Hasan ustayamı yaptırdınız Maslaktaki ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

Boya işi nasıl oluyormuş.
boyanın numarasını bulup aynı birebir yaparım dedi.. bakalım inşallah dediği gibi olur
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Hasan ustayamı yaptırdınız Maslaktaki ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------


boyanın numarasını bulup aynı birebir yaparım dedi.. bakalım inşallah dediği gibi olur

istanbula gitti ama yapanın adını bilmiyorum. bursada da bu işi çok iyi yapan birileri var,1000RR repsol grenajı neredeyse 1e 1 yapıyor.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koruma demiri tak ben taktım allahdan takmışım motoru park ettim markete girmek için arkamdan çat die bi ses baktm motor yerde ayaklıgı tam açmamışm ama koruma demiri sayesidne cizik bile yok :d
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ninja 250 tercih etmememin sebebi uçuk yedek parca fiyatları orjinal stickere 100 tl verme almany sticker e git 5 tl ye ozel yapim ayni stickeri yapiyorlar.
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
324
Sana bir şey olmaması sevindirici. Ben geçen çarşamba öbür dünyayı gördüm geldim. Verilmiş sadakam varmış
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Düşük hızlarda ve dönmelerde genel olağan şeyler takma kafana demicem ne desem derdin acın hafiflemicek biliyorum ama yinede biraz daha dikkatli olmanı tavsiye ederim altındaki makina öyle 125 cc touringlere benzemez :) Dikkat et kendine Allaha emanet ol kardeşim iyi günlerde kullan :)
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
birşey soracağım.. koruma takozu taktırmış bi arkadaşım fakat 2 3 cm yamulmuş ufak bir kazadan sonra.. acaba içerde bağlı olduğu demirmi yamulmuştur yoksa koruma takozumu ? içerdeki demir ise sorun olur mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst