ninja 250r kaza

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
yarın arıyım hemen olmadı varsa maili resim atıyım bakalım ne kadar çıkartacak fiyat.. birde dediğim gibi yeni olduğum için tatlı bi heycan var ee motorda güzel duruyor şimdi düşünce çizik kırık içim bi tuhaf oldu ama yapılacak öyle yada böyle :(

Böyle bir şey ilk defa başına geldiği için paniğini anlayabiliyorum.
Ama sen içini ferah tut :)
Yaptıktan sonra grenajı değiştirdim dese; inanırsın :)
işçiliği iyidir. bu arada Anadolu yakasında nerede oturuyorsun ?
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
ümraniyedeyim.. maslakta çalışıyorum ben zaten yeri biliyorum vodafonun yanında maslak oto sanayi ama birde motoru oraya götürmesi dert :) kardeş o kadar içim acıdıki o an yanii cümleler kursam anlatamam kii sizde zaten en az benim kadar biliyorsunuzdur :( inşallah eskisi gibi olur :(
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
ümraniyedeyim.. maslakta çalışıyorum ben zaten yeri biliyorum vodafonun yanında maslak oto sanayi ama birde motoru oraya götürmesi dert :) kardeş o kadar içim acıdıki o an yanii cümleler kursam anlatamam kii sizde zaten en az benim kadar biliyorsunuzdur :( inşallah eskisi gibi olur :(

Motoru neden götüreceksin ki.
Grenajı söküp götürürsün.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Dostum abartılacak bir şey değil benimkinin tıpatıp aynısı grenajı sök güzelce yerine oturt arkadan havya ile ısıtarak çatlak yerleri birleştir tamamdır.
llk2u.jpg

Etiket bile aynı yerden yırtılmış.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
başlangıç motoru 100-125 cc olmalıdır.


Tamam küçük cc ile başlanması iyidir ama....
Farz edelim ki başlangıç motoru cbr 125 yada yzfr 125 idi.
Grenaj kırılmayacak mıydı?
Grenajsız motor ile başlamayı tavsiye etseniz eyvallah, ona sözüm yok.

Hocam bu arada hasar dert ettiğinize değmezmiş :)
Ercument hocamın resmini paylaştığının aynısı.
En iyisi ninjanın sinyallerini gömme sinyal ile değiştirmek galiba..
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
bencede adamın fazla üstüne gitmeye gerek yok zaten derdi onu yeter dersini almıştır
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
benim anlamadım parçalar neden bu kadar uçuk.. ayna 125 sinyal 105 granajı zaten !! :) demekki sola yatınca aynı şey oluyor herkez :) birde bu vites ayaklığı biraz yamuldu ama o okadar öenmli depil düzeltiler demir diye biliyorum.. aynadaki çizikleri saymıyorum çok az , kuyruktada 2 cm geçmeycek az çizik.. onlar rütuj ile olur ama granaj bayağı sıktı canımı :( küçük cc lerde de hasar olacak tabi ama belkii tutardım motoru ihtimal tabii.. 170 kg motor az buz değilki :(
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
teşekkür ederim :( tek temennim o bu saatten sonra :( ercüment bey ile aynı sanırım ben burdan göremiyorum resimleri filtre var ama işte sinekte küçük mide bulandırır hesabı :( tabii çiziklerde var az buçuk onları saymıyorum :)
 
Katılım
26 Eyl 2011
Mesajlar
89
Motosikleti
CBR650R , Activa125, Sh125
Grenajlı motorları bu yüzden sevmiyorum .... en çokta cbf 150 yi özlüyorum koruma demirlisinden ne motordu ... büyük geçmiş olsun canını sıkma basit birşey bu Allah beterinden korusun
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
normal ara sokak 2 araba yanyana anca geçer :/ panik yaptım ön frene basınca dengeyi kaybedip düştüm dediğim gibi 10 km hız var veya yoktu. ybr ile ninjanın farkını burda anladım birde bu motor 170 kg onunda ağırlığını bayağı hissettim sanırımki hepisin toplayınca ... :(

Bunlar hep tecrübe alışırsınız motordur bu yatar kalkar kırılır bozulur yapılır. Üzülünecek konu değil yaptırmadan bin öyle kabul et kökü 3 kuruşluk grenajın kenarı kırılsa nolur çatlasa nolur bin git motora düşünme bile.
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
teşekkür ederim :( tek temennim o bu saatten sonra :( ercüment bey ile aynı sanırım ben burdan göremiyorum resimleri filtre var ama işte sinekte küçük mide bulandırır hesabı :( tabii çiziklerde var az buçuk onları saymıyorum :)

o kadar sıkıntılı bir kırık yokmuş aslında, grenaj sökülüp arka tarafından havya ile ısıtarak tamir edilebilir. masrafsız olsun dersen bu şekilde bir tamirat için yardımcı olabilirim elimden geldiği kadar :)
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
tamir edildiği zaman çok belli olurmu ? birde beyaz sedef boya aynı boyayı bulmak kolaymıdır ? hem grenaj için hemde debriyaj ayağı 1 - 1.5 cm eğildi onuda tamir ettirmek istiyorum :( koruma takozu aldım onuda taktırayım dedim :( o kadar cahilliğime düştümki anlatamam .. neyse olan oldu artık yapacak bişey yok
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
7
Sanıyorum ki kazaya tanık olduk Ümraniye Elmalıkent de beyaz bir ninja 250 ile düşen kişi sizdiniz sanırım. Malesef talihsiz bir kaza olmuş. Kaza anında motordan akan benzinin nedeni bulundu mu ? Geçmiş olsun
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
tamir edildiği zaman çok belli olurmu ? birde beyaz sedef boya aynı boyayı bulmak kolaymıdır ? hem grenaj için hemde debriyaj ayağı 1 - 1.5 cm eğildi onuda tamir ettirmek istiyorum :( koruma takozu aldım onuda taktırayım dedim :( o kadar cahilliğime düştümki anlatamam .. neyse olan oldu artık yapacak bişey yok
şöyle tarif edeyim sana tamirden sonrasını, tamir edilmeden önce parçaları birbiriyle birleştiğinde nasıl görünüyorsa aynı o şekilde görünücektir, zaten çok dikkat çekicek bir görüntüsü olmaz tamir sonrası çünkü tamiri arkasından yapılıcak. boya konusunda sıkıntı çekebilirsin belki. müsait olduğun bir gün görüşüp iyice inceleyebiliriz ve detaylarını konuşabiliriz
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
tamir edildiği zaman çok belli olurmu ? birde beyaz sedef boya aynı boyayı bulmak kolaymıdır ? hem grenaj için hemde debriyaj ayağı 1 - 1.5 cm eğildi onuda tamir ettirmek istiyorum :( koruma takozu aldım onuda taktırayım dedim :( o kadar cahilliğime düştümki anlatamam .. neyse olan oldu artık yapacak bişey yok

Takozları nerden ve kaç liraya temin ettin öğrenebilirmiyiz.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
Sanıyorum ki kazaya tanık olduk Ümraniye Elmalıkent de beyaz bir ninja 250 ile düşen kişi sizdiniz sanırım. Malesef talihsiz bir kaza olmuş. Kaza anında motordan akan benzinin nedeni bulundu mu ? Geçmiş olsun

Evet Şerifalinin aşağı kısmı :( orda acemiliği atayım dedim.. dönerken hızı ayarlayamadım ön freni kullanınca düştüm maalesef :( benzin düştükten sonra aktı ( benzin yada yağ tam bilmiyorum açıkcası ) .. çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

Takozları nerden ve kaç liraya temin ettin öğrenebilirmiyiz.

Kadıköy / Kızıltoprak mototaldan aldım.. sanırım 200 tl civarı olmalı tam hatırlamıyorum ekipmanıda ordan aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

şöyle tarif edeyim sana tamirden sonrasını, tamir edilmeden önce parçaları birbiriyle birleştiğinde nasıl görünüyorsa aynı o şekilde görünücektir, zaten çok dikkat çekicek bir görüntüsü olmaz tamir sonrası çünkü tamiri arkasından yapılıcak. boya konusunda sıkıntı çekebilirsin belki. müsait olduğun bir gün görüşüp iyice inceleyebiliriz ve detaylarını konuşabiliriz

çok teşekkür ederim bakalım biraz daha bu şekilde kalsın diye düşünüyorum :(
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Orjinal lastiklerini Pirelli Sport Demonlarla değiştir, biraz daha kontrol sağlarsın. Geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst