- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,788
yarın arıyım hemen olmadı varsa maili resim atıyım bakalım ne kadar çıkartacak fiyat.. birde dediğim gibi yeni olduğum için tatlı bi heycan var ee motorda güzel duruyor şimdi düşünce çizik kırık içim bi tuhaf oldu ama yapılacak öyle yada böyle![]()
Böyle bir şey ilk defa başına geldiği için paniğini anlayabiliyorum.
Ama sen içini ferah tut
Yaptıktan sonra grenajı değiştirdim dese; inanırsın
işçiliği iyidir. bu arada Anadolu yakasında nerede oturuyorsun ?