Hasan ustayamı yaptırdınız Maslaktaki ?dostum ustanın yanında da bu kadar üzme kendini adam sanki pert motoru toplamış gibi para istemesin. geçmiş olsun basit bi kaza geçirmişsin hiç üzme kendini. daha önce yeşil bi ninjanın sağ yan grenajını yaptırdık sticker'ına kadar bire bir oldu. adamlar 220km ile çakılmış makinaları ip gibi yapıyorlar.
boyanın numarasını bulup aynı birebir yaparım dedi.. bakalım inşallah dediği gibi olurBoya işi nasıl oluyormuş.
Hasan ustayamı yaptırdınız Maslaktaki ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
boyanın numarasını bulup aynı birebir yaparım dedi.. bakalım inşallah dediği gibi olur