ninja 250r kaza

Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
beyler iyi akşamlar

1 hafta önce 2011 model beyaz ninja 250r aldım nokta kadar çizik yoktu , yamaha eğitimi aldım birazda kendime güvendim gittim bu seçeneği tercih ettim fakat bugün biraz sürüş yapayım derken sokak arasında dönemedim ve motor düştü.. sol yan sinyal içeri göçtü ( granaj kırıldı ) ufak tefek çizikler var birde anadolu yakasında Z-MOTO dışında bildiğiniz güvenilir servis varmı acaba ?
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
çok geçmiş olsun kardeşim insanın motoruna bişey olunca evlat acısından beter oluyor ya içi gidiyor:( :( insallah bulursun duzgün bi servis z moto hakkında pek iyi konusulmaz:(
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
çok geçmiş olsun dostum ebaydan ninja için parça getirtip ucuza getirenler var araştırabilirsin

bu arada ninjayla başlangıç yaptın sanırım

başlangıç yapacak arkadaşlara örnek olsun kusura bakma ama 250 cc 29 beygir bi motor başlangıça uygun değildir siz bence hata yapmışsınız ama başkalarıda yapıp canı yanmasın

saygılarımla
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
sağolsun beyler haklısınız işte kendine güvende her zaman iyi değil :( boyun 1.80 birde alırım daha 2 3 sene değiştirmem çift silindir vb. dedik ama sanırım 1 gömlek fazla geldi... yanii bana bişey olsa bu kadar üzülmezdim herhalde birde ilk heves ilk motor olunca düşünün ne hissetim o an :( 25 yaşındayım ama utanmasam oturup ağlıycaktım oraya :(
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
haklısın arkadaşım sağlık tabiki ama iştee !! :( acıkcası piyasayıda pek bilmiyorum örn ; 10 a aldım 2. el olarak yaptırsam bile ne kadar kaybım olur sizde ( tabiki görmediniz ama tahminen ) 5 6 cm kırık var sinyal içeri geçti 10 km hızla giderkenki sürtünme birde :(
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
çok geçmiş olsun ... nasıl guvenıp alabılıyorsunuz bılmıyorum bır yıl cb125 kulllandım 5000km sattım ve cbr 250 aldım ve ıyıkı 600cc cıft sılındır almadıgıma sukrettım suan 140+ hızlarda tecrubesızlıgımı hıssedıyorum yavas yavas olucak ama sıfırdan boyle hızlarda bu kılolarda motor bana cok urkutucu gelıyor ben snn yerınde olsam suan yaptırmam tamam kırıkta hos degıl ama daha acemısın bıraz daha kullanboyle sonra bakarsın ;)
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
rahat etmedim z-moto yu aradaım sol granaj 1055 + sticker 90 tl birde sinyal 105 tl :) şaka gibi.. koruma takouzu almıştım ama taktıramadım caddeye çıkacak cesaret bulamadım :/ keşke demek anlamsız ama dediğinizde doğru belli süre böyle gitse fena olmaıycak :( ama yaptırıp satsammı diyede düşünmüyor değilim :(
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Sıkma canını, 70 bin km. tecrübem var 3 hafta önce 3 aylık Ninja benimde sola yattı sinyal grenajı çökertti. Grenajı söküp yerine otuttum belli bile olmuyor. Olcağı varmış olmuş. OLay daha sıcak olduğu için moralin bozuktur anlarım. 3-4 güne unutursun. Sakın 1050 lira veripte grenajı alma tamirini araştır. Yatmayan motor yoktur unutma sana bişey olmamış boş ver.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
bostancıda motor üzerine sadece yer varmış bikaç tanıdğım arkadaşım var motor sahibi , önerdiler pazartesi gidip konuşacağım dedğiniz gibi daha taze olay ee bende daha taze sayılırım motor işi bayağı canım sıkıldı :/ Cuma vakti gidersek motor kullanmaya olacağı budur ! :( bir kaç kere düşürürsem çok üzülür acaba yaptırım satsam kaç zararım olurmu ?
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
racinglere koruma demiri oluyormu bilmiyorum fakat öğrenene kadar koruma demiri oluyorsa yaptırabılırsın hem tecruben olur alışırsın benim düşüncem :) sonra cıkartırsın kendıne guvendıgınde :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Düşük hızlarda düşme herkesin başına geliyor. Allah beterinden korusun. Sıcağı sıcağına olduğu için biraz soğumuşsunuz motosikletten doğal olarak. Bana sorarsan, işi aceleye getirme, o kadar da para verme sıfır parçalara. Tamir yoluna gitmelisin.
Zaten yazmışsın 3-5 cm kırık var diye. Öyle çok da büyük birşey değil yani. Binilir yine ufaktan, aceleye getirmektense.
Ha birde resim eklersen, daha fazla yardımımız dokunabilir. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
rahat etmedim z-moto yu aradaım sol granaj 1055 + sticker 90 tl birde sinyal 105 tl :) şaka gibi.. koruma takouzu almıştım ama taktıramadım caddeye çıkacak cesaret bulamadım :/ keşke demek anlamsız ama dediğinizde doğru belli süre böyle gitse fena olmaıycak :( ama yaptırıp satsammı diyede düşünmüyor değilim :(
şoktayım pahalı oldugunu bılıyodum ama bu kadar degıl cbr yan grenaj yanlıs bılmıyorsam 55 tl napıyor bunlar ya akıl mantık var bu nasıl fıyat boyle...
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
çok geçmiş olsun, yeni grenaj almak yerine tamir yoluna gidilebilir, düzeltme ve boya 300-400 lira arasında tutuyor, fakat o ninja stickerı tek başına 100lira. Yine de masrafı yarı yarıya indirir.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
resim yüklemeye çalıştım ama yapamadım sanırım masaüstünden alamadım buraya :) bu hafta sonu biraz gezicem sanırım dedikleriniz doğru o kadar para servise verilmez :( beyaz renk abiyane tabirle simli üzeri acaba herhangi bir oto sanayide yapabilirlermi ?
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
beyler iyi akşamlar

1 hafta önce 2011 model beyaz ninja 250r aldım nokta kadar çizik yoktu , yamaha eğitimi aldım birazda kendime güvendim gittim bu seçeneği tercih ettim fakat bugün biraz sürüş yapayım derken sokak arasında dönemedim ve motor düştü.. sol yan sinyal içeri göçtü ( granaj kırıldı ) ufak tefek çizikler var birde anadolu yakasında Z-MOTO dışında bildiğiniz güvenilir servis varmı acaba ?

http://www.grenaj.net/ bu işin ehli usta oldugunu cogu kısıden duymustum bı arayıp gorusebılırsın gecmıs olsun allahtan bu kadarla atlatmıssın cana gelmemış:/
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
nasıl bi sokaktı ora? hani bunu sakasına sormuyorum. turkıyemızde sacma sapan sokaklar mevcut. egrı bugru cukurlu taslı. nasıl becerdın dusmeyı? hanı yamaha egıtım kursuna gıttım dıyorsun gıtmesen neyse.. anlayamadım ben.

neyse gecmıs olsun
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
rahat etmedim z-moto yu aradaım sol granaj 1055 + sticker 90 tl birde sinyal 105 tl :) şaka gibi.. koruma takouzu almıştım ama taktıramadım caddeye çıkacak cesaret bulamadım :/ keşke demek anlamsız ama dediğinizde doğru belli süre böyle gitse fena olmaıycak :( ama yaptırıp satsammı diyede düşünmüyor değilim :(

Öncelikle geçmiş olsun.

Acemilik atmak için grenaj sız motor alın demekten dilimizde tüy bitti. Ama %90 ı hiç sallamadı bile.
motoru almakla bitmiyor maalesef. Yine sana birşey olmamış. Motor birşekilde düzeliyor sıkıntı yapma. Tamir yoluna gidebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst