Ninja 250r - Egsoz

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Siyah olan motora yavaş yavaş gaz verince son susturucusu değiştirilmiş bir STI'ın sesini anımsatıyor. İlk gaz vermesinde belli ediyor kendini.

Bende bu sesi dinlemek için yavaş yavaş gaz açıyorum. (tok bir ses veriyor böylelikle)

swalbard,güzel tespit.(STI olayı)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
rolantide çalışırken bence hiç güzel değl fakat gaz verince harika oluyor beğenip beğenmemekte kararsız kaldım:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
GT250R'dan daha güzel ses veriyor bu motor.
Ayrıca PIERzig :p motor çift silindir..

MAVİSİ TÜRKİYE'DE SATIŞA SUNULMAYACAKTIR.
BİLGİNİZE!!!
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Siyah olan motora yavaş yavaş gaz verince son susturucusu değiştirilmiş bir STI'ın sesini anımsatıyor. İlk gaz vermesinde belli ediyor kendini.

Bende bu sesi dinlemek için yavaş yavaş gaz açıyorum. (tok bir ses veriyor böylelikle)

swalbard,güzel tespit.(STI olayı)

Binmek ve kullanmak nasip olduğundan tespitim yerinde diye düşünüyorum :) sallama yokk:p

GT250R'dan daha güzel ses veriyor bu motor.
Ayrıca PIERzig :p motor çift silindir..

MAVİSİ TÜRKİYE'DE SATIŞA SUNULMAYACAKTIR.
BİLGİNİZE!!!

Yıkıldığım andır bu . Kawanın o güzelim parlament gece mavisi karışımı yoksa ninja 250r de benim için yoktur.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Binmek ve kullanmak nasip olduğundan tespitim yerinde diye düşünüyorum :) sallama yokk:p

.


STI benim hastalık alanımdır. Bende az çok sesine aşinayımdır.

Benim GT250R'daki Tiger egzozda videodaki 250R gibi ses veriyor neredeyse. (egzozu almadan önce videolarda dinleyince "bu ne be" diye tepkilerim olmuştu ama şimdi idare ediyoruz.)

İşin STI'a benzemesi yönünü seviyorum zaten.Ama sadece alt devirlerde ve yavaş yavaş gaz verince oluyor bu olay

Katalizatörü de söksem daha deli bir ses verir ama havayı kirletmeye hakkımız yok ve aşırı sese(ve beraberindeki fazla yakıt tüketimine) gerek yok.

4 silindirli SS'lerin sesi de 12 silindirli bir Ferrari gibi çıktığı için onların STI sesi dinleme şansları yok :p
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
STI benim hastalık alanımdır. Bende az çok sesine aşinayımdır.

Benim GT250R'daki Tiger egzozda videodaki 250R gibi ses veriyor neredeyse. (egzozu almadan önce videolarda dinleyince "bu ne be" diye tepkilerim olmuştu ama şimdi idare ediyoruz.)

İşin STI'a benzemesi yönünü seviyorum zaten.Ama sadece alt devirlerde ve yavaş yavaş gaz verince oluyor bu olay

Katalizatörü de söksem daha deli bir ses verir ama havayı kirletmeye hakkımız yok ve aşırı sese(ve beraberindeki fazla yakıt tüketimine) gerek yok.

4 silindirli SS'lerin sesi de 12 silindirli bir Ferrari gibi çıktığı için onların STI sesi dinleme şansları yok :p

:) ya zaten videodaki gibi aşırı gaz verince kesiciye doğru egsozdan ziyade motosikletin gıcık sesi geliyor. ozaman berbat .
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Motor güzel durmasına karşın fiyatı çok çok gereksiz biçimde pahalı.
sesi bir garip geldi bana amma velakin şunu biliorum ki egzoz kawa nın
sitesinde verdiği resimlerdeki egzoz değil. O yüzden Türkiye ye gelecek olanların sesi acaba nasıl olacak :silent::silent::silent:..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla bu yoshimura egzozlar olabildiğince pahalı kardeş. 1000 RR'a yoshimura'nın bir egzozunu taktırmıştı bi abimiz. 2500 euro para verdi. yuh dedim ama hakkını da veriyor yani..:cat:

vay anasınaaaa. :queen: bizim arkadaşlardan birisi arora 150 racinge arrow ekzost takmış o bile güzel ses veriyo :)

Ö.Z.€.R;1027954' Alıntı:
Tipik bir, 2 silindir patırtıları. :)

büyücekler abisi. yeni çıktı daha:bounce::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
4 silindir olmayinca haliyle Turk insaninin bekledigi o canavar sesi duyamiyoruz.

Motorun bir kabahati yok. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst