Ben jawa,maruder,800, V strom dl1000 gibi onlarca motor sürmüş ve hağlada 55 yaşında motor süren biri olarak şunu söylemek istiyorum .her motorun kendine göre artıları ve eksileri vardır . onun için önce Sürücünün motordan beklentilerini belirlemesi lazım . .. Yakışıklı olsun,( az yaksın), ama yakıtına göre mükemmel performans göstersin , hem büyük motor olarak uzunyol yapan hem küçük motor olarak gündelik kullanacağım bir motor olsun seri olsun,sağlam olsun, parça problemi olmasın diyorsanız.....! ve bana 160 km sürat yeter diyorsanız, bence seçeceğiniz motor HONDA CBR 250 R.....!. Bende Türkiyeye gelen ilk 5 izmire gelen ilk CBR 250 R var şimdiye kadar bir karadeniz, bir gürcistan ,bir akdeniz seyehati yaptım her şeyiyle memnunun motorumdan google görseller de motokurt yazıp tıklarsanız görürsünüz gezilerimi bu video yu izleyin http://www.youtube.com/watch?v=nKkvRSFr6mk hoşçakalın