Ninja 250r-CBF500-cCBR250r

Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
1.5 Yıldır Scoter a Biniyorum Ondan Once Dvmlı Olmamak Şartıyla Vitesli Motor Tecrubem Var Hem Başlangıc Olsun hem Güzel Dayanıklı Çif Silindir Bi Motor Almayı Düşünüyorum Bu 3 Motor Arasında Kaldım Kullanan Arkadaşlar - Lerini + Larını Benim Durumumda Biri Hangisinde Daha Az Sıkıntı Çeker Hangisinde Daha Cabuk Adapte Olur Tecrübelerini Aktarırlarsa Çok Sevinirim
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ninja grenajlı spor görünümlü ve yakışıklı ama performans ve artıları ve eksilerini bilmiyorum. CBF 500 çok güzel ve güçlü bir naked yakıtı fazla ve artık üretilmiyor. Cbr250 grenajlı 250 cc yakışıklı bir motor ama tek silindir, su soğutmalı. Üretimi ve satışı devam ediyor. İçlerinde en mantıklısı ve en ekonomiği cbr250
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
cbf 500 u aklımdan cıkarıp cbr ve nınja bakdıgım zamanda cbr a ( hondacılar kızacak ) çirkin geliyor kafa ve sag sol granajları :D dedıgın gıbı nınja yakışıklı duruyor fakat arkadaslarım cogunda 4 sılındır var tura cıkıpda arkada yetişmeye çalışan şişman gözlüklü çocuklar gıbı kalmak da ıstemıyorum :D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
cbf 500 u aklımdan cıkarıp cbr ve nınja bakdıgım zamanda cbr a ( hondacılar kızacak ) çirkin geliyor kafa ve sag sol granajları :D dedıgın gıbı nınja yakışıklı duruyor fakat arkadaslarım cogunda 4 sılındır var tura cıkıpda arkada yetişmeye çalışan şişman gözlüklü çocuklar gıbı kalmak da ıstemıyorum :D


O, 4 silindirliler arıza zaten, hepimizin derdi :) CBR 250 kullandım ve baya inceledim tatminkar ve bence cbr 250 çok yakışıklı bir motor. Yakıtını, ikinci eli ve sorunsuzluğu düşünüyorsan bence CBR'i değerlendir. Kawa hakkında aslında az çok forumdan bilgim var ama şimdi atıp-tutmayalım :king: CBF500 ise iki silindir ve gayet güçlü bir motor ama malum yakıt sorunsalı var. en azından benim için :)
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
Yakıtını Cok Fazla Düşünmüyorum İşin Aslı Çünki Hani Buna Haftada 1 Gün Doya Doya Binicem Oda Cok Cok 300 400Km Bi Tur nekadar Çok Yakabilir Keyif Sonucda Bu Bi Nevi Piskoterapi Gibi Bişey :D cbf500 kawa ve 250r kulanan yada haklarında yeterınce bilgi sahibi olan arkadaslar yardımcı olursa - leri + ları hakkında cok yararı dokunacak veya Bu 3 Motorun Fiyat larında baska motor varsa yakısıklı kaliteli ala ala bunumu aldın dedırtmıcek onlarıda arasdırabilirim
 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
382
Çift silindir almayı düşünüyorum demişsin fakat cbr 250 tek, haberin ola.Bu arada ben ninja 300 derim :wiinkk:
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
cbr250 nın tek sılındır oldugunu bılıyorum ninja 300 le bu motorlar arasında 4 5 bin tl fark var max 10bin tl param var benım motora verebilecegim
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
Revit mont ve arai kaskım var baska bi aksesuarım yok şimdilik Yaz Sonu daines mont gelicek kısmetse motoru alabilirsem
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
45
11aydır 2006 cbf500 sahibiyim çok kıvrak,çok seri,bana göre konforlu,arıza çıkarmayan bir motorsiklet . Kötü yanıysa yakıtı ciddi anlamda çok fazla (100/6.5) . Parça fiyatları çok yüksek(zincir dişli takımı honda serviste 680 lira)
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
Ktm Duke De Hosuma Gitti Bu aksam Altın Elbiseli Adamın 250cc Karsılasdırması Diye Bi Videosu Var Cbr250 ninja250 Hyosung Daelim sym wolf ktm duke ve suzuki inazuma herkez birbirinin motorunu deişdirerek kullandıgı bi video herkez ktm duke e geçer not verdi ondeki Kocaman DUKE yazısı harici Gorunusude Güzel Eglencelide Duruyor Bilmiyorum Sizler Daha iyi Bilirsiniz Düşünceleriniz Nedir
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
ninj 250 diyorum asla pişman olmazsın..

ninja 250r lada bi video izledim sahibiyle roportaj yapmıs gene a.e.adam 10bin de ön amortisor keçeleri patlamış 1 2bin km sonrasında arka amortisor patlamış ben duyduma pek inanmadım ama 1400tl miş ondan dolayı biraz sogumaya basladım gibi tamam güzel duruyo yakışıklı motor ama sonrasınıda düşünmek lazım
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
10
Ninjada 2 3 Mili Saniyelik Tepkime Süresi Varmış Öyle Diyorlar hondada Boyle Bi Sıkıntı yok duymadım cevırdıgın gıbı dolduruyo fakat honda arıza yapmaz ama arıza yapdımıda eyvah eyvah :D bu sorunlardan sebeb ne alıcama karar veremıyorum
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben vereyim o zaman. Bir kere CBF 500 nesli tükenmiş, eski teknoloji bir motor. Onu geçiyoruz. Ninja iyi motor ancak demode. Sırf o göstergeleri yüzünden ben almam ama görüntüsünü sorun etmezsen al. CBF 250 aralarında en yeni, en ekonomik, ve bence en güzel motor. Bana göre üçü arasında tek tercih. Bunların dışına çıkarsam da Inazuma derim ama fiyat biraz daha yüksek. Megelli'ye de bir bak istersen. Bir de şunu izle :

http://www.youtube.com/watch?v=bwxfo1ggPyE
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
15
Ninja 250 r performans ve malzeme kalitesi çok iyi yakıt üzücü :pr: göstergeler :pr: Cbf 500 arkadan bakıldıgında kalın lastikleri ve kısmen sivri kuyruk yapısıyla dikkat çekse de bunu motorun tamamına yayamadıklarını düşünüyorum..Cbr 250 r hakkında pek bir şey söylemeyek geren oldugunu sanmıyorum :) Benim fikrime gelecek olursak 2014 yılında honda cbr 250 r veya cbr 125 r serisinde esaslı bir makyaj yapmadıgı sürece Bu moto calibre 250 r düşünüyorum.. (lütfen motoru canlı görmeyenler yorum yapmasınlar) ilk başlarda kaliteli bir motor almaya gerek oldugunu düşünmüyorum. motosiklet ve scooter ağırlık merkezleri ve oturuş pozisyonları olarak ayrı motosikletler. 1-2 sezon nispeten daha ucuz yedek parçası olan bir motor kullanmanı tavsiye ederim tabi bu benim görüşüm sen yine de tüm motorlara git üzerine otur sesini duy zaten doğru motoru gördüğünde hissedeceksindir... Saygılar..
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
sen az bekle bence ktm duke 390 gelcek fiyatıda uygun olcak ;)
ama senin dediğin 3 motor arasında cbr 250 yi secerdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst