Ninja 250, 180max süratmi yapıyormuş ???? İnanmam. Bence gereksiz bi karşılaştırma elbettekiki Er6 F tartışmasız tercih sebebi olurdu.
Muhtemelen arkadaşın son tercihi olur. Senelerdir scooter kollanan yani gaz tepkisi olabildiğince yumuşak olan bir motordan gaz tepkisi racinglerden daha fazla olan bir alete geçiyor. Bence sen hiç düşünme git ninja al arkadaşım. Bende ER6 vardı 25 Nisan'da kaza yaptım. Şu anda ben bile ninja düşünüyorum. Gerçi benimki yakıtla alakalı, ama Ninja250r gayet yeterli bir makina.
tecrübe durumuna bağlı ... birde şunu söyleyeyim er6f in sağ-sol , kafa grenajları ve bir kaç ufak tefek parçası ( gidon , manet , ön sinyaller ) toplamda 4.850 € tutmuştu ( küçük bir bir kaza nedeniyle ) bunu da hatırlatayım .....
Çok haklısın :cat: Tecrübe scooter, üzerine 66Nm tork... 172 kg makina Amanın kıçı başka yere başı başka yere...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------
Aynı parayı Ninja 250'ye vermeye acırım. Hem trafikde atik makina her zaman daha güvenlidir. Kesinlikle ER-6 derim.
Yeğenim de benim motorda arka tekleri sağ yanında görene kadar öyle diyordu.

O Beverly500 kullanıyor üstelik, gayet de kaçan giden bir scooter. Bize basit geliyor ama scooterdan sonra uzay mekiği gibi geliyor bu aletler. :wiinkk:
Ama her şeyi geçtim, " Ben sıfırdan da öğrenirim sürmeyi, kendimi de frenleyebilirim, ufak bir bütçem de var güvenli sürüş eğitimi için, zaten bundan sonra 1000lik lere geçerim" diyorsan ER6 al. Bence N al. Ama tekrar ediyorum 250 cc yeterli bir ölçüdür. Bence arabalarda 1.4'e tekabül eder.
