ninja 250 mi er6f mi ??

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık yeni motor almanın vakti geldi diye düşünüyorum 3 senedir scooter kullanıyorum artık gına geldi ninja 250 ile er6f var aklımda ikiside aşa yukarı aynı fiyat ama şöyle bir durum var ninja 250 ye 8-9 bin vermek istemiyorum hafiften çünkü 250 cc lik.er6f nin de gücünü sonuna kadar kullanmayacağım için ( biliyosunuz er6f 220 max sürat .ninja 250 180 max sürat) karar veremedim bir türlü . ne kadar yaktıklarını forumda da bulamadım başka yerde de yazmıyor . yardımlarınızı bekliyorum .
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Ninja 250, 180max süratmi yapıyormuş ???? İnanmam. Bence gereksiz bi karşılaştırma elbettekiki Er6 F tartışmasız tercih sebebi olurdu.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
çok garip bi karşılaştırma olmuş kategori olarak birbirinden ayrı 2 motor ama yinede tercihimi soracak olursan er6f derim
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
tecrübe durumuna bağlı ... birde şunu söyleyeyim er6f in sağ-sol , kafa grenajları ve bir kaç ufak tefek parçası ( gidon , manet , ön sinyaller ) toplamda 4.850 € tutmuştu ( küçük bir bir kaza nedeniyle ) bunu da hatırlatayım .....
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
ninja bence ideal bi motor.180 konusuda gerçek.ama tabi üst limit.
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
tartışmasız er6f derim max. sürat aynı bile olsa er6f in torku yeterince tatmin edici.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
Scooterdan boyle bir gecis yapacagın ve vites tecrubenin/kabiliyetinin ne oldugunu sen daha iyi bildigin icin cok fazla bisey dememiz dogru mu bilmiyorum. Ama her turlu kontrol ederim tecrubeliyim diyorsan bence dusunme direk er6f al.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Aynı parayı Ninja 250'ye vermeye acırım. Hem trafikde atik makina her zaman daha güvenlidir. Kesinlikle ER-6 derim.
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
268
ER-6f'in yakıt durumunu forumda bulamadım demişsin ama ER-6f/n başlığı altında bir hayli konuşulmuştu.

Şöyle söyleyeyim. Ben ER-6n'i sadece şehir içinde kullanıyorum ki bunun en az yarısı yoğun trafikte dur kalk içinde geçiyor. Hesaplarıma göre 100km'de ortalama 5,5 litre yakıyorum. Kullanım tarzım ise devirli, motor torkundan ve kompresyonundan mümkün olduğunca faydalanmak isterim. Bir de LeoVince slip-on takılı ama taktırdıktan sonra yakıt konusunda fark hissetmedim. Teorik olarak performans egsozunun yakıt tüketimini biraz arttırması gerekir.

Sanırım Ninja 250r aynı şartlarda bunun en fazla 4/3'ü kadar yakmalı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 ----------

Bu arada scooterdan ER-6f gibi bir makinaya geçerseniz 2 silindirlilerin kendine has düşük devir torku ve motor kompresyonu açısından biraz zorlanacaksınız. Adapte olmanız zaman alacak. O süreç içerisinde sizi mutlu etmeyebilir. Hem bu süreyi kısaltmak hem de daha güvenli hale getirmek için sürüş eğitimine gitmenizi şiddetle öneririm. Çünkü bu motosikletin keyfi asıl o zaman çıkıyor.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Ninja 250, 180max süratmi yapıyormuş ???? İnanmam. Bence gereksiz bi karşılaştırma elbettekiki Er6 F tartışmasız tercih sebebi olurdu.

Muhtemelen arkadaşın son tercihi olur. Senelerdir scooter kollanan yani gaz tepkisi olabildiğince yumuşak olan bir motordan gaz tepkisi racinglerden daha fazla olan bir alete geçiyor. Bence sen hiç düşünme git ninja al arkadaşım. Bende ER6 vardı 25 Nisan'da kaza yaptım. Şu anda ben bile ninja düşünüyorum. Gerçi benimki yakıtla alakalı, ama Ninja250r gayet yeterli bir makina.


tecrübe durumuna bağlı ... birde şunu söyleyeyim er6f in sağ-sol , kafa grenajları ve bir kaç ufak tefek parçası ( gidon , manet , ön sinyaller ) toplamda 4.850 € tutmuştu ( küçük bir bir kaza nedeniyle ) bunu da hatırlatayım .....

Çok haklısın :cat: Tecrübe scooter, üzerine 66Nm tork... 172 kg makina Amanın kıçı başka yere başı başka yere... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

Aynı parayı Ninja 250'ye vermeye acırım. Hem trafikde atik makina her zaman daha güvenlidir. Kesinlikle ER-6 derim.

Yeğenim de benim motorda arka tekleri sağ yanında görene kadar öyle diyordu. :) O Beverly500 kullanıyor üstelik, gayet de kaçan giden bir scooter. Bize basit geliyor ama scooterdan sonra uzay mekiği gibi geliyor bu aletler. :wiinkk:


Ama her şeyi geçtim, " Ben sıfırdan da öğrenirim sürmeyi, kendimi de frenleyebilirim, ufak bir bütçem de var güvenli sürüş eğitimi için, zaten bundan sonra 1000lik lere geçerim" diyorsan ER6 al. Bence N al. Ama tekrar ediyorum 250 cc yeterli bir ölçüdür. Bence arabalarda 1.4'e tekabül eder. :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar çok teşekkürler çok güzel yorumlar yazmışsınız elinize sağlık . bütün yorumlarınızı değerlendirip kararımı vericem çok teşekkürler :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
arkadaşlar çok teşekkürler çok güzel yorumlar yazmışsınız elinize sağlık . bütün yorumlarınızı değerlendirip kararımı vericem çok teşekkürler :rendeer::rendeer::rendeer:





senin adına hayırlısının olmasını dilerim .... :cat:

bir şey daha söylemek istiyorum , yüksek cc lere geçişten önce naked makina insanı daha iyi pişirir, senin yerinde olsam bu sezon için cbf250 yada en yüksek olarak cbf500 alarak seneye çok sağlam bir adım atardım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst