- Katılım
- 17 Şub 2010
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar gene ben merhaba
arkadaşımın motosikletin de egsozun ve bazı nikelajlarında hafif pas oluşmuş onu giderme şansımız nedir ? Ve yöntemimiz.. ?
Bir de ön taraftan amortisörlere km saatine falan hep babamın sineklenme olmuş dediği bir şeyler olmuş ? parçalar şunlar
onları giderme şansımız ve yöntemimiz nedir ?
Bir de ön taraftan amortisörlere km saatine falan hep babamın sineklenme olmuş dediği bir şeyler olmuş ? parçalar şunlar
onları giderme şansımız ve yöntemimiz nedir ?
