Nihayet suzukime kavuştum,çok şükür

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili motorcu kardeşlerim,1 hafta peşinden koştuğum,kimseye güzelliğini anlatamadığım,2 silindirli olduğu için pek umursanmayan motorumun satışını sabah,motoruda bu saat itibarıyla teslim almış bulunmaktayım,bu 2.motorum,cbr125 i şehir içi ve kısa mesafelerde,sv650s i de uzuuuun yollarda kullanmayı düşünüyorum,motorum gerçekten çok temiz,1813 km de aldım 1830 da bıratktım hiç ama hiç yormadı,torku da gayet iyi,

Allah sizlere daha iyilerini nasip etsin,fotolarını eklemeye çalışacağım,hepinize saygılar,hayırlı seneler
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim:rendeer:...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Hayırlı olsun. En sevdiği yağ Castrol 10-50 w dir, şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
hayırlı olsun 2 silindirli ekonomik gibi geliyor kulağa en azından 4 silindirliden farkı çoktur dmi? baktın mı ne kadar yakıyor gerçi 1800 km rodajı da tamamlanmamış ama
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.Güle güle kullan.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Güzel ve benim de çok beğendiğim bir Suzuki modeli:cat:
Güle güle kullan:wiinkk:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan inş z 750 s gözüm dönüyor benim de
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Haydeee FoTo yükle :)

Hayırlı olsun kardeşim :) Keske 6ooRR alaydın :)
AMa ben her zaman 2 silindirden yanayım ; ben de hyo 65o alacağım :bounce:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
çok sewindim mustafacım Allah kaza bela vermesin güle güle kullan inşallah... artık avatarındaki yazıyıda değiştir.. bizde senden 600rr bekliyorduk.. :)
yakışır kardeşime.. daha iyilerinide nasip eder inş. allah sana.. kazasız belasız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde fotograflaar :)
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
hocam hayırlı ugurlu olsn allah kaza bela vermesin aLLah herkese nasib etsn..( amin ) :queen::rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim:rendeer:...

teşekkürler:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:04 ----------

hayırlı olsun hocam, güle güle kullan.

teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:05 ----------

Allah kaza bela vermesin

sağolun,sağolun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:05 ----------

Hayırlı olsun. En sevdiği yağ Castrol 10-50 w dir, şiddetle tavsiye ederim.

teşekkür ederim,tavsiyelerinizi bekliyorum şiddetle,ihtiyacım var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

hayırlı olsun 2 silindirli ekonomik gibi geliyor kulağa en azından 4 silindirliden farkı çoktur dmi? baktın mı ne kadar yakıyor gerçi 1800 km rodajı da tamamlanmamış ama

saol,bakalım artık nasıl yaktığını görecez,rodajını uzun yolda yapıcam bizim cihan gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------

Hayırlı olsun.Güle güle kullan.

teşekkürler,Allah size daha iyilerini nasip etsin inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan inş

teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst