- Katılım
- 8 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,619
Hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız, bol keyifle bin inşallah....
Güzel ve benim de çok beğendiğim bir Suzuki modeli:cat:
Güle güle kullan:wiinkk:
Haydeee FoTo yükle
Hayırlı olsun kardeşimKeske 6ooRR alaydın
AMa ben her zaman 2 silindirden yanayım ; ben de hyo 65o alacağım :bounce:
Hayırlı uğurlu olsun.
çok sewindim mustafacım Allah kaza bela vermesin güle güle kullan inşallah... artık avatarındaki yazıyıda değiştir.. bizde senden 600rr bekliyorduk..
yakışır kardeşime.. daha iyilerinide nasip eder inş. allah sana.. kazasız belasız..
Hayırlı uğurlu olsun, güzel günler senin olsun
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin. güle güle kullan :cat::cat:
hayırlı olsun :rendeer:
nerde fotograflaar![]()
hocam hayırlı ugurlu olsn allah kaza bela vermesin aLLah herkese nasib etsn..( amin ) :queen::rendeer:
hayırlı olsun ama fotosuz olmaz![]()
Hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız, bol keyifle bin inşallah....
hayırlı olsun güle güle kullan :cat:
Güle güle kullan , Kadikoydeki maviydi degil mi o SV , çok yakışıklı bir şeydi kendisi .
Kazasız belasız , sürüşler dilerim
hayırlı olsunallah kaza bela vermesın :rendeer:
Hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin
Hayırlı, uğurlu olsunKazasız belasız güzel güneşli günlerde kullan
:rendeer:
süper motor.allah kaza bela vermesin.hele bi de viraj yaptırsan çok sevindirir seni.
resimleri bekliyos![]()
resimleri bekliyos![]()
hayırlı olsun dostum, depon dolu yolun açık olsun kazasız belasız kullan inşallah.
kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın umarım,ama fotoğraf bekliyoruz :wiinkk: