Nihayet suzukime kavuştum,çok şükür

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ve benim de çok beğendiğim bir Suzuki modeli:cat:
Güle güle kullan:wiinkk:

öyle valla,dizel araba gibi torklu maşallah,tavsiyelerine şiddetle ihtiyacım var,ne de olsa aynı motoru kullanıyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------

Haydeee FoTo yükle :)

Hayırlı olsun kardeşim :) Keske 6ooRR alaydın :)
AMa ben her zaman 2 silindirden yanayım ; ben de hyo 65o alacağım :bounce:

sağol kardeşim 600 rr sırada merak etmeyin,,herşeyin tadina bakmak lazım,tek,2,4 silindir,inşallah sende alırsın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:14 ----------

Hayırlı uğurlu olsun.

sağolun abicim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan :cat:
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Güle güle kullan , Kadikoydeki maviydi degil mi o SV , çok yakışıklı bir şeydi kendisi .

Kazasız belasız , sürüşler dilerim
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sewindim mustafacım Allah kaza bela vermesin güle güle kullan inşallah... artık avatarındaki yazıyıda değiştir.. bizde senden 600rr bekliyorduk.. :)
yakışır kardeşime.. daha iyilerinide nasip eder inş. allah sana.. kazasız belasız..

sağol mehmet abi,inan öyle denk geldiki,piyasa fiyatı14500 dü adam motoru silmiş,pazarlık ettik,kendimizi tanıttık adam 10500 e verdi,Allah razı olsun,abi motor 10 numara maşallah,hafta sonu hava iyi olursa,uzaklara gitmeyi düşünüyorum,600 rr sıradaki abi merak etme,onu da alacam merak etme,avatar kalacak,Allah sanada istedigin motoru nasip etsin abi en kısa zamanda görüşmek üzere
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı, uğurlu olsun :) Kazasız belasız güzel güneşli günlerde kullan :) :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin. güle güle kullan :cat::cat:

teşekkürler,inşallah kaza bela görmeyiz hepimiz,size daha iyileri nasip olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 ----------

hayırlı olsun :rendeer:

sağol kardeşim,daha iyilerine layık olun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 ----------

nerde fotograflaar :)

eklemeyi bilsem:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------

hocam hayırlı ugurlu olsn allah kaza bela vermesin aLLah herkese nasib etsn..( amin ) :queen::rendeer:

sağolun,Rabbim her kulunun gönlüne göre veriyo,buna inanın,isteyin,dua edin ve takip edin gerisi geliyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------

hayırlı olsun ama fotosuz olmaz:)

eklemeyi bi bilsem varya:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

Hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız, bol keyifle bin inşallah....

sağol abi inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 ----------

hayırlı olsun güle güle kullan :cat:

teşekkür ederim,size de nasip olsun iiiiinşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 ----------

Güle güle kullan , Kadikoydeki maviydi degil mi o SV , çok yakışıklı bir şeydi kendisi .

Kazasız belasız , sürüşler dilerim

sağolun,evet kadıköydeki motordu,ilanda o kadar güzel çıkmamış,ama insanın gözüyle görmesi lazım,o zaman anlaşılıyo ne kadar çekici olduğu,Allah size de nasip etsin
 
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
83
süper motor.allah kaza bela vermesin.hele bi de viraj yaptırsan çok sevindirir seni.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri bekliyos:):)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı, uğurlu olsun :) Kazasız belasız güzel güneşli günlerde kullan :) :rendeer:

teşekkür ederim forumun çifte kumruları,güneşli günlerde beraber gezeriz inşallah,Allah size de nasip etsin birer tane en şahanesinden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------

süper motor.allah kaza bela vermesin.hele bi de viraj yaptırsan çok sevindirir seni.

teşekkürler,siz böyle deyince gururlanmamak elde değil valla,hafta sonu yapacaz virajları kaza bela olmadan inşallah,size daha iyileri nasip olur inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------

resimleri bekliyos:):)

bekliyosunuz ama bilmiyorum nasıl atacağımı forumda aratıyım bari

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------

resimleri bekliyos:):)

bekliyosunuz ama bilmiyorum nasıl atacağımı forumda aratıyım bari
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın umarım,ama fotoğraf bekliyoruz :wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın umarım,ama fotoğraf bekliyoruz :wiinkk:

sağol onurcum,Allah sana daha iyisini nasip etsin,fotoları çekecek sağlam makina,bide eklemeyi bilirsem tamamdır
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Benimde aklımı çelen bir makinadır. Baya güçlü ve torklu makinadır. İyi seçim.
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Hayırlı olsun Mustafacım Adımın Motoru açmakla Anılması negüzel :) Bende nezamandır köklemiyordum bu pazar yada yarın istersen beraber gidelim senin canavarı açmaya :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst