motorun ne renk internette baktım siyahı çok hoşuma gitti bak
Yanılmıyorsam motor bu çok güzelmiş herkesin gönlüne göre olsun
Evet cok güzel motosiklet. Benimkisi siyah degil kirmizi. Diger sürücülerin daha dikkatini cekerde kaza sansini biraz daha azaltir diye düsündüm.
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin... Koruyucu ekipmanları ihmal etme :cat: resimleri merakla bekliyoruz.
Cok dogru tahmin etmissin. Sans dileklerin icin cook tesekkürler eminim ihtiyacim olucak:wiinkk:Kırmızıyla işaretlediğim kısımdan tahmin ettiğim üzere ilk motorun, dolayısıyla sadece hayırlı olsun değil, bol şans da diliyorum.![]()
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin...tekerin düz bassın darısı diğer motoru olmayan arkadaşlara.......
Arkadasim mesajina simdi cevap verdim. Bu arada ne motor kullandigini simdi gördümBahar özelden mesaj atmıştım sana bakabildin mi? Hayırlı olsun bu arada motosikletin güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
Guzel ekibe bir kisi daha katildi. Dogru secim ve gule gule kullan. Ducati Turkiye hakkinda bilmen gereken bir kac sey var bunu sana mesaj ile ulastiriyorum. Inanilmaz bir zevkin sahibisin. Ducati sahibi olmak ayricaliktir ve bunu hep hisedeceksin.![]()