Nihayet motosikletim geldi :))))))

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gül gül , bilmiyen kalmadı zaten o azmin şapşiliği gücünü :p
Gerçi onda da suç yokmuş hikayenin önemli bir kısmı olan "Aye neden mont giymeden geldi o kadar yolu?" sorusunun cevabını da verir kısa zamanda burada :p

Halen beni ihmal ettiğin için özür dilemedin ama olsun küskende çook seviyorum seni.::utangac:

@Dorlion
Ankara'da pazar günü açık olan bir tek dainese mağazasını bulabilmiştim, orasıda tulum almam gerektiğini montla istanbula gidemeyeceğimi, bana sadece montu asla satmayacağını, tulum almazsan zaten ölceksin tişörtle git gibi bir tavırla ciddi ciddi söyledi.

Bende tişörtle geldim, tabi yolda ağzım hiç durmadı:p

@Bahar
Motorun çok güzel, kazasız belasız bin inşallah.:)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
@Dorlion
Ankara'da pazar günü açık olan bir tek dainese mağazasını bulabilmiştim, orasıda tulum almam gerektiğini montla istanbula gidemeyeceğimi, bana sadece montu asla satmayacağını, tulum almazsan zaten ölceksin tişörtle git gibi bir tavırla ciddi ciddi söyledi.

Bende tişörtle geldim, tabi yolda ağzım hiç durmadı:p

gazla çalıştığını söylüyorlardı da inanmıyordum aYe :queen:

yine de başarmışsın, dainese mağazasındaki adam iyi mors olmuştur, ama kimbilir o 450 km yolda senin ciğerlere ne olmuştur :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst