Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Gül gül , bilmiyen kalmadı zaten o azmin şapşiliği gücünü![]()
Gerçi onda da suç yokmuş hikayenin önemli bir kısmı olan "Aye neden mont giymeden geldi o kadar yolu?" sorusunun cevabını da verir kısa zamanda burada![]()
Halen beni ihmal ettiğin için özür dilemedin ama olsun küskende çook seviyorum seni.::utangac:
@Dorlion
Ankara'da pazar günü açık olan bir tek dainese mağazasını bulabilmiştim, orasıda tulum almam gerektiğini montla istanbula gidemeyeceğimi, bana sadece montu asla satmayacağını, tulum almazsan zaten ölceksin tişörtle git gibi bir tavırla ciddi ciddi söyledi.
Bende tişörtle geldim, tabi yolda ağzım hiç durmadı
@Bahar
Motorun çok güzel, kazasız belasız bin inşallah.