Nihayet motosikletim geldi :))))))

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin...tekerin düz bassın darısı diğer motoru olmayan arkadaşlara.......
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin... Koruyucu ekipmanları ihmal etme :cat: resimleri merakla bekliyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
102
motorun ne renk internette baktım siyahı çok hoşuma gitti bak



Yanılmıyorsam motor bu çok güzelmiş herkesin gönlüne göre olsun

Evet cok güzel motosiklet. Benimkisi siyah degil kirmizi. Diger sürücülerin daha dikkatini cekerde kaza sansini biraz daha azaltir diye düsündüm.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı uğurlu olsun.Gerçekten çok güzel bir makine.Kazasız belasız kullanmanız dileklerimle:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evet cok güzel motosiklet. Benimkisi siyah degil kirmizi. Diger sürücülerin daha dikkatini cekerde kaza sansini biraz daha azaltir diye düsündüm.

Kırmızıyla işaretlediğim kısımdan tahmin ettiğim üzere ilk motorun, dolayısıyla sadece hayırlı olsun değil, bol şans da diliyorum.:)
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
102
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin... Koruyucu ekipmanları ihmal etme :cat: resimleri merakla bekliyoruz.

Benim icin motosiklet kullanirken en önemli seylerin basinda koruyucu ekipmanlar. Ayakkabilarina kadar hepsi var :cat: Hicbiseyi sansa birakmamak lazim motosiklet kullanirken bence.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bahar özelden mesaj atmıştım sana bakabildin mi? Hayırlı olsun bu arada motosikletin güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
102
Kırmızıyla işaretlediğim kısımdan tahmin ettiğim üzere ilk motorun, dolayısıyla sadece hayırlı olsun değil, bol şans da diliyorum.:)
Cok dogru tahmin etmissin. Sans dileklerin icin cook tesekkürler eminim ihtiyacim olucak:wiinkk:

Isimi garantiye aliyimde... yolda yeteri kadar "düsüncesiz, dikkatsiz" sürücü var zaten:pr: Kaza sonucu yakin arkadaslarimdan birini kaybettim...ondan tesiri olurmu bilmiyorum ama ön tedbir almak istedim.:bounce:

hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin...tekerin düz bassın darısı diğer motoru olmayan arkadaşlara.......

Dedigin gibi motoru olmayan diger arkadaslarimiza:wiinkk: Cok sey kaciriyorlar:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Guzel ekibe bir kisi daha katildi. Dogru secim ve gule gule kullan. Ducati Turkiye hakkinda bilmen gereken bir kac sey var bunu sana mesaj ile ulastiriyorum. Inanilmaz bir zevkin sahibisin. Ducati sahibi olmak ayricaliktir ve bunu hep hisedeceksin.:)
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
102
Bahar özelden mesaj atmıştım sana bakabildin mi? Hayırlı olsun bu arada motosikletin güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
Arkadasim mesajina simdi cevap verdim. Bu arada ne motor kullandigini simdi gördüm:)

Tabiiki sanada kazasiz belasiz sürüsler dilerim:rendeer:

Guzel ekibe bir kisi daha katildi. Dogru secim ve gule gule kullan. Ducati Turkiye hakkinda bilmen gereken bir kac sey var bunu sana mesaj ile ulastiriyorum. Inanilmaz bir zevkin sahibisin. Ducati sahibi olmak ayricaliktir ve bunu hep hisedeceksin.:)

Cok tesekkürler:) Monster´imin üstüne oturdugum anda ayricalikli oldugumuzu icimde hissetmistim :flower:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
:cat:BAHAR HAYIRLI UĞURLU OLSUN ALLAH KAZA BELA WERMESİN TEKERİN DÜZ BASSIN.GÜLE GÜLE KULLAN:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Ayrıcalıklı geziler temenni ediyorum:cherry:.
 
Katılım
17 Haz 2007
Mesajlar
14
kırmızı çok güzel bir seçim
şase siyah mı kırmızı mı merak ettim.

ekipmanlara önem vermen çok doğru ve önemli

duc kullanan bi kaç kız ark ım var
gerçekten başarılı bir seçim

hemen termignoni egzost yaporjinallerini sıfırken kenara kaldır, nacizane tavsiyem
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
motosiklet aleminin ferrarisi..

hayırlı uğurlu olsun, kaskın asfalttan uzak dursun!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst