- Katılım
- 7 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,905
BBRR' Alıntı:Gs o kupa aldıkları dönemdeki maddi rahatlığını yanlış transferlerle kötüye harcadı..Bjk da son yıllarda bir takıntı haline gelen teknik direktör olayından çok yara aldı ... Bunalr tabiki böle gitmeyecek hepsi sorunları açacaklar... İşler terso gittiğinde takıma saldırmak yerine sırtlanılsa bu durumlar olmaz
6S, o dönemde de kupayı devletten para dilenmek için bir araç olarak gördü. Çabuk unutuluyor. Yani o günden bu yana değişen birşey yok
Valla işin sonunda böyle el açıp dilenmek olacaksa, ben ne "Şampiyonlar Ligi"ni isterim ne başka birşeyi....
Yapı meselesi...:bounce:
Not: bu bölümde yazdıklarımız, bu işin tadı tuzu olan atışmalardır. Kırıcı olduğu düşünülen bir ifade olursa hemen silerim !
Son düzenleme: