sevgili metal kardes. bu yazıyı sen yazmamıs olabilirsin ama yinede burda böyle insanları rencide edici (FENERBAHCELİ cok abilerimizde var) sözler içermemesine dikkat etmeliydin. bu yazıyı yazarken sadece okuduklarıma gülüp geciyorum. FENERBAHCELİ futbolcuları savastan kacmakla suclyorsunuz:queen: :queen: isteyen varsa bana adresini göndersin SANLI FENERBAHCE TARİHİNİN vcd ve kitabını adresine postalayım. yıldızlı forma olayıda sadece zamanında yapılan sikelerle 2.yıldızı formasına koyan besiktasa göndermeden ibarettir. sahanın ortasına bayrak dikmek gibi bir saygısızlıgı yapmayacak bir taraftara sahibiz, bunun gibi büyük bir saygısızlıklı övünen bir insan ancak 6s'lı olabilir zaten. ayrıca daha 3 hafta önce ucakta necatiyi dövenler kimdi? okudugum yazıda tarftara para vererek taraftarlıgı köpeklige cevirmek gibi bir söz kullanılmıs, ben seviyemi o kadar düsürmeden söyle bir sey söyleleyim, kendi cebimizden para vererek istanbula ve diger deplasman maclarına gitmek köpeklikmi? ayrıca kardeslerimiz için; yurt dısı maclarına arabası satarak gitmek köpeklikmi?, takımı için her türlü destegini esirgemeden takımının her macına gitmek köpeklikmi? takım para yardimi yapıyormus.... hepsi kikaye. takım bizden destek istiyor biz paramızı veriyoruz (6s'nin bir zamanlar telekızlara özenerek yaptıgı gibi 900lü hatlarla para toplamıyoruz) sadece takımımızın ürünlerini alarak, maclarına giderek destegimizi veriyoruz. daha FENERBAHCE kadrosunu bilmeden, tarihini bilmeden yazılmıs sacma sapan laflar bunlar. ayrıca stadımıza laf atmak gibi seyi ben sadece cahillik olarak adlandırıyorum. bu yazıyı yazan hayatında kadıköye gitmemiş herhalde:queen: :queen: cok yazık coook.... yapılan binalar denmiş FENERBAHCE baskanları takımın hazırda olan parasını tüketip, takımını borca koyan baskanlardan olmuyor. takımın gelecegini düsünerek tesislesmeye önem veriyor. su an Türkiyede en iyi tesislerin (stad dahil) kimde oldugu belli. 6s'nın su andaki durumu belli, ileride ne olacagını herkes biliyor:farao: :farao:. FENERBAHCE bir spor klubu biz sadece futbol takımı degiliz. FENERBAHCENİN diger spor dallarındaki basarısı ap acık ortada, yani yazıyı yazarken bi arastırın sonra rezil olmakta var:queen: bu arada 6s ile ilgili bende cok sey yazarım ama neme gerek kavga falan cıkmasın (damarıma basarlarsa TERBİYESİZLİK yapmadan belki yazarım)...... sadece yakın gecmişten bir iki örnek vereyim: yüzüncü yılında bayan basketbol takımınız hangi macta yenilerek küme düstü:silent: :silent: ve sizin yüzüncü yılınızı kim kutladı? baska söze gerek yok.
düsmanını bile elestirmeden bi arastır, kim oldugunu ögren
alayına isyan, ölümüne FENER.....
GFB_01 BroCK