Niçin Fenerbahçeli Değiliz :)

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Yok abi bundan sonra size takım makımla ilgili hiçbirşey! Fanatizm ruhunuza öyle işlemiş ki gülüp geçmek yerine illa takılıp SAVAŞACAKSINIZ! Futbol ve centilmenlik ruhunuza hayran kaldım ...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*************
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Khutuck abi kavga edecek kimse yok ki :p. Ben sadece topic i açtım aman bana bulaşmayın ben Feneride, Galatasarayıda, Trabzonuda Türk olan her takımıda seviyorum :cherry:. Ayrıca harfendaz orada KÜFÜR yok abicim dikkatini çekerim. Hani olurdu ya eskiden mahallede veya sınıfta küçük kıl çocuklar "yaaaaaaaaaa hooooooccccammmmmmmmmm Ali bana elledi" diyenlerden işte şekil a)harfendaz :cherry: ...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
***********************
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
******************************
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*****************************
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Mail adresime gelen bir maili sizlerle paylaştım arkadaşlar ve aynı mail Galatasaray için gelse yine paylaşırdım uzatmanın anlamı yok ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
******************************
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ya ne güzel bişey şu futbol denen şeyle ilgili alakalı olmamak.:bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
adminlerden lütfen bu konunun kapatılmasını rüca ediyorum.
her insanın sevdiği veya sevmediği bir çok şey vardır. bunlar içinde bazıları ön plandadır bazıları olsada olur olmasada olur. benim içinde gerçekten takımım her zaman ön planda olmuştur. ben iki hafta da bir karda kışta zeytinburnu'nda kadıköy'e kombine biletimle maçlara gidiyorum. ben bunu takımımı çok sevdiğim için yapıyorum. eminim kartal'dan pendik'ten kalkıpta inönü'ye samiye'ne giden kardeşlerimiz de var. bence insanların değerlerini düşünerek ve gerçekten bir değer icap eden konuları açarsanız hem faydalı olursunuz insanlara hemde hayır duası alırsınız.
kimi insan futbol takımını sever, kimi insan beslediği köpeği sever, kimi insan motorsikletini sever, kimi insan senin benim için önemsiz bir pul parçasını sever... ama sever!!!
bu nedenle sevdiğim şeylere bir tecavüz olduğunu görüyor ve adminden konunun kapatılmasını diliyorum. hııı bu arada eleştiri demeyin bu eleştiri değil dostum...
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
87
sevgili metal kardes. bu yazıyı sen yazmamıs olabilirsin ama yinede burda böyle insanları rencide edici (FENERBAHCELİ cok abilerimizde var) sözler içermemesine dikkat etmeliydin. bu yazıyı yazarken sadece okuduklarıma gülüp geciyorum. FENERBAHCELİ futbolcuları savastan kacmakla suclyorsunuz:queen: :queen: isteyen varsa bana adresini göndersin SANLI FENERBAHCE TARİHİNİN vcd ve kitabını adresine postalayım. yıldızlı forma olayıda sadece zamanında yapılan sikelerle 2.yıldızı formasına koyan besiktasa göndermeden ibarettir. sahanın ortasına bayrak dikmek gibi bir saygısızlıgı yapmayacak bir taraftara sahibiz, bunun gibi büyük bir saygısızlıklı övünen bir insan ancak 6s'lı olabilir zaten. ayrıca daha 3 hafta önce ucakta necatiyi dövenler kimdi? okudugum yazıda tarftara para vererek taraftarlıgı köpeklige cevirmek gibi bir söz kullanılmıs, ben seviyemi o kadar düsürmeden söyle bir sey söyleleyim, kendi cebimizden para vererek istanbula ve diger deplasman maclarına gitmek köpeklikmi? ayrıca kardeslerimiz için; yurt dısı maclarına arabası satarak gitmek köpeklikmi?, takımı için her türlü destegini esirgemeden takımının her macına gitmek köpeklikmi? takım para yardimi yapıyormus.... hepsi kikaye. takım bizden destek istiyor biz paramızı veriyoruz (6s'nin bir zamanlar telekızlara özenerek yaptıgı gibi 900lü hatlarla para toplamıyoruz) sadece takımımızın ürünlerini alarak, maclarına giderek destegimizi veriyoruz. daha FENERBAHCE kadrosunu bilmeden, tarihini bilmeden yazılmıs sacma sapan laflar bunlar. ayrıca stadımıza laf atmak gibi seyi ben sadece cahillik olarak adlandırıyorum. bu yazıyı yazan hayatında kadıköye gitmemiş herhalde:queen: :queen: cok yazık coook.... yapılan binalar denmiş FENERBAHCE baskanları takımın hazırda olan parasını tüketip, takımını borca koyan baskanlardan olmuyor. takımın gelecegini düsünerek tesislesmeye önem veriyor. su an Türkiyede en iyi tesislerin (stad dahil) kimde oldugu belli. 6s'nın su andaki durumu belli, ileride ne olacagını herkes biliyor:farao: :farao:. FENERBAHCE bir spor klubu biz sadece futbol takımı degiliz. FENERBAHCENİN diger spor dallarındaki basarısı ap acık ortada, yani yazıyı yazarken bi arastırın sonra rezil olmakta var:queen: bu arada 6s ile ilgili bende cok sey yazarım ama neme gerek kavga falan cıkmasın (damarıma basarlarsa TERBİYESİZLİK yapmadan belki yazarım)...... sadece yakın gecmişten bir iki örnek vereyim: yüzüncü yılında bayan basketbol takımınız hangi macta yenilerek küme düstü:silent: :silent: ve sizin yüzüncü yılınızı kim kutladı? baska söze gerek yok.

düsmanını bile elestirmeden bi arastır, kim oldugunu ögren


alayına isyan, ölümüne FENER.....
GFB_01 BroCK
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
brock' Alıntı:
sevgili metal kardes. bu yazıyı sen yazmamıs olabilirsin ama yinede burda böyle insanları rencide edici (FENERBAHCELİ cok abilerimizde var) sözler içermemesine dikkat etmeliydin. bu yazıyı yazarken sadece okuduklarıma gülüp geciyorum. FENERBAHCELİ futbolcuları savastan kacmakla suclyorsunuz:queen: :queen: isteyen varsa bana adresini göndersin SANLI FENERBAHCE TARİHİNİN vcd ve kitabını adresine postalayım. yıldızlı forma olayıda sadece zamanında yapılan sikelerle 2.yıldızı formasına koyan besiktasa göndermeden ibarettir. sahanın ortasına bayrak dikmek gibi bir saygısızlıgı yapmayacak bir taraftara sahibiz, bunun gibi büyük bir saygısızlıklı övünen bir insan ancak 6s'lı olabilir zaten. ayrıca daha 3 hafta önce ucakta necatiyi dövenler kimdi? okudugum yazıda tarftara para vererek taraftarlıgı köpeklige cevirmek gibi bir söz kullanılmıs, ben seviyemi o kadar düsürmeden söyle bir sey söyleleyim, kendi cebimizden para vererek istanbula ve diger deplasman maclarına gitmek köpeklikmi? ayrıca kardeslerimiz için; yurt dısı maclarına arabası satarak gitmek köpeklikmi?, takımı için her türlü destegini esirgemeden takımının her macına gitmek köpeklikmi? takım para yardimi yapıyormus.... hepsi kikaye. takım bizden destek istiyor biz paramızı veriyoruz (6s'nin bir zamanlar telekızlara özenerek yaptıgı gibi 900lü hatlarla para toplamıyoruz) sadece takımımızın ürünlerini alarak, maclarına giderek destegimizi veriyoruz. daha FENERBAHCE kadrosunu bilmeden, tarihini bilmeden yazılmıs sacma sapan laflar bunlar. ayrıca stadımıza laf atmak gibi seyi ben sadece cahillik olarak adlandırıyorum. bu yazıyı yazan hayatında kadıköye gitmemiş herhalde:queen: :queen: cok yazık coook.... yapılan binalar denmiş FENERBAHCE baskanları takımın hazırda olan parasını tüketip, takımını borca koyan baskanlardan olmuyor. takımın gelecegini düsünerek tesislesmeye önem veriyor. su an Türkiyede en iyi tesislerin (stad dahil) kimde oldugu belli. 6s'nın su andaki durumu belli, ileride ne olacagını herkes biliyor:farao: :farao:. FENERBAHCE bir spor klubu biz sadece futbol takımı degiliz. FENERBAHCENİN diger spor dallarındaki basarısı ap acık ortada, yani yazıyı yazarken bi arastırın sonra rezil olmakta var:queen: bu arada 6s ile ilgili bende cok sey yazarım ama neme gerek kavga falan cıkmasın (damarıma basarlarsa TERBİYESİZLİK yapmadan belki yazarım)...... sadece yakın gecmişten bir iki örnek vereyim: yüzüncü yılında bayan basketbol takımınız hangi macta yenilerek küme düstü:silent: :silent: ve sizin yüzüncü yılınızı kim kutladı? baska söze gerek yok.

düsmanını bile elestirmeden bi arastır, kim oldugunu ögren


alayına isyan, ölümüne FENER.....
GFB_01 BroCK

eline sağlık brock :rendeer: :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst