Niçin Fenerbahçeli Değiliz :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hay federal kadar taş düşsün başına shamyl...napcan federali...çokmu özledin...dün akşam motorcular gecesindeydi...yine bali çekmiş gibi hareketler yaptı...ayyaşmı kokocumu anlamadım yav...mete han var...ondan paket yapalım...:mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Yerim sizin takım kavganızı .....dün beni evden arıyolar ortalık karıştı diye...evden dial up bağlandığım için yavaş oluyo bu yüzden girmedim rahat huzurda yok ya ama inceledim öle kzacak bişi yok semih yazıyı silmiş onu göremedim nese konuyu kitlemek için bi sabep yok kardeş kardeş geçinmiş millet....
Ha bu arada söyliyemeden de yapamadım FB büyüklüğü tartışılacak bir klüp değildir aynı BJK ve GS gibi
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
moderator olmakta zor valla adamı evden bile arıyolar rahat yok:p :queen:
madem ki kitlenmiyo şişirmeye devam edelim:queen:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Yaw su galatasaraylılar, hele beşiktaşlılar, trabzonu saymıyorum bile, bunlar ne kadar kıskanç tipler yaw, anlamıyorum çatlıyacaklar kıskançlıklarından, stad bizde, yıldızlar bizde, taraftar bizde ama en çok konuşanlar rakipler, arkadaslar su gercegi artık kafanızın bi yerine kazıyın türkiyede 3 büyük diye bir şey kalmamıstır, tek büyük vardır oda FENERBAHÇE dir, sizin takımlarınızda mecburiyetten vardır, okey oynarken dördüncü lazım olur mesela gs, bjk, ts v.b böle takımlardır, dostlar alışverişte görsün hesabı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
federaliiimmm...aşkımmmmm...nerelerdesin kankaaaaaaa...özledim lan seni...:p


akşam sattınız hemen lan...kankam sana bir yakışmış bu şerefsiz joyrıde...ha bu arada bana laf atmamışın...muhatap almamışın....:p
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
fedo çoook iddialı yazmışsın,,kadıköyde yazdığımız tarihi hatırlatırım,,kalede pancu geri dörtlü koyar aman pardon koray falan falan diyorum çünkü geri dörtlü yok 1 kişi kalmış herzamanki gibi fener 11+hakem 12 kişi BJK 9 kişi...Ama tarih yazmak beşiktaşın işi....:p öptüm canım...Varmı böyle bir maç tarihte varsa bir örneği daha göstersin birisi.....Bu haftadan sonra tekrar konuşalım..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir FENERBAHÇE li olarak saygılar

hep destek, tam destek
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ccbbdd fazla geri gitmişin bizim şampiyon olduğumuz seneden bahsetmişin , o kadar geri gitme gel son macımıza, inönü stadı yine tarihi günlerinden birini yaşıyor tribünler tıklım tıklım arabacı , dolmuşcu taraftarla dolu ama sadece 30 bin taraftar sıkış tıkış, o da ne açık tribünden savaşcı fenerbahce taraftarları cıkıyor ve cekiyor kılıçlarını ama kapıcı kılıklı v.l. miz onları dışarı cıkarıyor, maç başlıyor oda ne anelka topu sağdan alıyor ibrahim'e koyar aa pardon koraya 2 mt fark atıyor geliyor cordoba ya çivi gibi çakıyor , ikinci yarı yine anelka topu soldan alıyor bütün bjk lilere basket maçı oynar gibi feyklerle bacak aralarıyla penaltı yaptırıyor sonra son sözü tuncay söylüyor kısaca fene macı 2-1 alıyor.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kartal gol gol gol kartal gol gol gol puhhahahahahahahh gooooollllllll aaaaaaaaa
nasıl yani TUNCAYYYYYYY evet kartal gol :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşlar ya ben bi zamanlar Bjk istim üstündeyken bir Bjk fener çekişmesi daha sonra Gs nin Gs olduğu yıllarda bir Gs fener çekişmesi hatırlıyorum hatta benim çocukluk yıllarıma denkgelen bi Tabzon Fb çekişmeside hatırlıyorum ya niye herkes Fb ile bir yarışta siz hiç Gs Bjk çekişmesi duydunuzmu veya Bjk trabzon ben hiç hatırlamıyorum kaçıncı olduğumuzda önemli değil Fb 12. yken bile bizle çekişiyodu diğerleri bizim nedir bu çektiğimiz ya lig hep şöle kuruluyo Fb ve diğerleri bizi bu günlere getiren tüm takımlara teşekkürü bir borç bilirim....
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
BBRR sen Fenerbahçe taraftarı olduğun için sana öyle gelmiş sanırım:)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
BBRR haklı. Yaşı müsait olanlar bilir, bunlar ( BJK ve 6S) bir ara kardeş bile olmuşlardı, bize karşı....
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Kamil en azından adam taraftar sıfatını almış, sizde o da yok :mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Türkiye'ye şikeyi öğretenler karşısında kardeş değil, karı-koca olmak zorunda kalınmıştır o yıllarda:mrgreen: Kim vermiş veya nerden alınır o sıfat fedocum? Varsa sende sarsana bana yarım kilo:mrgreen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bir Galatasaraylı (fakat fanatik değilim) olarak bende birşeyler yazayım o zaman. Hatırlatırım Türkiyeye UEFA kubasını ve Super Kupayı getiren ilk ve tek takım Galatasaraydır. Bundan başka söze gerek var mı? Sanırım yok ...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Tamam fedocum, o zaman benim hakkımı ledo abi'ye ver, ondan kalanı ben alırım:mrgreen:
Ledo abi, bu vesileyle sana organizasyon sözlerini hatırlatmak isterim, hani bundan sonra organizasyonları sen yapacaktın? Senin beverly'yi göremiyoruz ne zamandır? Sözler masada mı kaldı yoksa???:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
MeTaL' Alıntı:
Bir Galatasaraylı (fakat fanatik değilim) olarak bende birşeyler yazayım o zaman. Hatırlatırım Türkiyeye UEFA kubasını ve Super Kupayı getiren ilk ve tek takım Galatasaraydır. Bundan başka söze gerek var mı? Sanırım yok ...

Daha ne kadar avunacaksınız bununla bilmiyorum ama, bugün 6S ın içinde olduğu durum ( :salut:) düşünülürse, geçmişte yaşamanız normaldir...:cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Her takımın iyi ve kötü günleri olmuştur olacaktır iş artık tamamen maddi boyutta başarı da başarısızlıkta buna bağlı Fb bu işi diğerlerine oranla daha iyi çözdü önümüzdeki 10 yıllık dönemde alacağı borcundan fazla bu yüzden rahat...Gs o kupa aldıkları dönemdeki maddi rahatlığını yanlış transferlerle kötüye harcadı..Bjk da son yıllarda bir takıntı haline gelen teknik direktör olayından çok yara aldı ... Bunalr tabiki böle gitmeyecek hepsi sorunları açacaklar... İşler terso gittiğinde takıma saldırmak yerine sırtlanılsa bu durumlar olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst