Yaw su galatasaraylılar, hele beşiktaşlılar, trabzonu saymıyorum bile, bunlar ne kadar kıskanç tipler yaw, anlamıyorum çatlıyacaklar kıskançlıklarından, stad bizde, yıldızlar bizde, taraftar bizde ama en çok konuşanlar rakipler, arkadaslar su gercegi artık kafanızın bi yerine kazıyın türkiyede 3 büyük diye bir şey kalmamıstır, tek büyük vardır oda FENERBAHÇE dir, sizin takımlarınızda mecburiyetten vardır, okey oynarken dördüncü lazım olur mesela gs, bjk, ts v.b böle takımlardır, dostlar alışverişte görsün hesabı.