Niçin Fenerbahçeli Değiliz :)

Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
garip...

bu yolun ortasında hep bir araba duruyor, dikkat ediyimde çarpmıyım.
Aha araba orda..
O kadarda ortada değilmiş..
BAM,KÜT,ÇAT,ÇUT,GÜM
çarpıcağımı biliyordum ama belki yoldan cekilir zannettim, cekilmedi...

Sizcede birine benzemiyormu?
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
1.ne alaka:silent: 2. Saçmalıyor olsam, tinerle ne alakası var:farao: 3.Saçmalamıyorum. :bounce: 4. Neye benziyor?:queen:
5.:rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bu topic kafayı yemiş:p
yarın yöneticiler görünce gözleri dolucak artık:queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi "ahanda geyik msj sayımı arttırayım" diyip kasmayın :p silinince msj sayısıda uçuyor :cherry:. Bakın bana çok geyik muhabbetine girdiğim için ne kadar az msjım var :( :p. Eğer bu güne attığım geyiksel içerikli (nasıl birşeyse artık :p) msjlar silinmeseydi şu an 10.000 felandı sanırım msjlar :p. Ayrıca öyle "geyik yapalım" falan demeyelim pls yanlış anlaşılıyor hayvan severleri ve Panter Emeli başımıza üşüştürmeyelim :cherry: ...
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
mesaj sayısını yiyim,size bişi olmasın.:mrgreen:

öyle derdi olan arkadaşlar, Tanışma kısmında ne kadar kişi varsa hoşgeldine girişin, bağıran olursa ben yeni gördüm, demiyimmi dersiniz.. :cherry:

desek suç demesek suç :queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bedbin olm yapma be bende gelen herkeze "Hoşgeldin" diyorum üye olduğumdan beridir :). İyi hatırlattın girip bir bakayım yeni gelen var mı :cherry:. Sonra kaçırınca sayfa sayfa gezip aramak zorunda kalıyorum :p. Ha bu arada "geyik yapmak" dedimde aklıma geldi forrapım nerede benim ya :p ...
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
nostwanted sen fenerbahçenin tarihini okursan 80 li yıllara kadar hep devletten para diliendiği ve alıpta ödeyemediği kredi borcumdan dolayı stad kapısına mühür vurulduğunu bilmiyorsunuz galiba
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi başlamayın yine o konu kapandı! Biz ormanda geyik avına çıktık :p ...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
umutkaan' Alıntı:
nostwanted sen fenerbahçenin tarihini okursan 80 li yıllara kadar hep devletten para diliendiği ve alıpta ödeyemediği kredi borcumdan dolayı stad kapısına mühür vurulduğunu bilmiyorsunuz galiba


peki sen kurtuluş savaşı yıllarında fenerbahçenin düşman devletin en iyi oyuncularını toplayıp geldiği ve fenerbahçeninde onları yendiğini biliyormusun. bu tarihte çok önemli bir olaydır. ayrıca fenerbahçe sadace futbol değil diğer sporlardada vardır. ve başarılıdır. :bounce:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bedbin' Alıntı:
1.ne alaka:silent: 2. Saçmalıyor olsam, tinerle ne alakası var:farao: 3.Saçmalamıyorum. :bounce: 4. Neye benziyor?:queen:
5.:rendeer:

1. ben de senin yazının topikle ilgisini bulamadım
2. tiner saçmalattırır
3. kendi içinde anlamlı ama konuya göre alakasız
4. ben de onu sordum zaten :)
5. bilmukabele :rendeer:

ek olarak
6. millet sidik yarıştırmaya devam ediyor. topiği bezleyelim artık :queen:
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
watercolours' Alıntı:
1. ben de senin yazının topikle ilgisini bulamadım
2. tiner saçmalattırır
3. kendi içinde anlamlı ama konuya göre alakasız
4. ben de onu sordum zaten :)
5. bilmukabele :rendeer:

ek olarak
6. millet sidik yarıştırmaya devam ediyor. topiği bezleyelim artık :queen:

1. sen bulamadın diye ilgisi yok mu oluyor?:silent:
2. saçmalamak için tiner mi çekmek lazım?
3. kendi içindede anlamlı konuylada alakalı(METAL'le). tek sorun anlamak...
4. bende tekrar soriyim.:bounce:
5. istiyorsan anlatırım...:queen:
6.:rendeer:

al bi ekte benden:

7.tek derdimiz bu olsun... gs-fb tiner anlamlar vss...:cat:
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
(parantez içindekiler açıklamadır):mrgreen:

Bedbin' Alıntı:
garip...(insanların futbol takımları (spor) için birbirlerini öldürmeleri, sataşmaları ve sidik yarışları her zaman garip gelmiştir ( rekabet ve konuşmaktan bahsetmiyorum )

bu yolun ortasında hep bir araba duruyor, dikkat ediyimde çarpmıyım. ( metal bu konuyu açtığında az çok olucakları biliyordu. Topiği açarak gaza bastı ve artık duramaz. çarpıp çarpmamak arabayı kullananların elinde yani biz. )
Aha araba orda.. ( yorumları okudu hala çarpıp çarpmıyacağı belli değil çünkü ilk yorumlar bana olumlu geldi )
O kadarda ortada değilmiş.. ( kavga çıkmıyıcak diye umutlandı )
BAM,KÜT,ÇAT,ÇUT,GÜM ( işte beklenen oldu ve sidik yarışı başladı metal suçlu ve sorumlu tutuldu. avukatlar çağrıldı... yani araba çarptı bizler arabanın kullanıcısı olarak cekilmedik )

çarpıcağımı biliyordum ama belki yoldan cekilir zannettim, cekilmedi... ( metal insanların fanatikleşmiyiceklerini zannedip bu topiği açtı oysaki işler zannettiği gitmedi yani yoldan cekilmedik )

Sizcede birine benzemiyormu? ( metal )
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hmmm... anlaşılmıştır. sağol.
tamam, hadi dağılın. konu kapandı. futboldan hayır gelmez. uyuyun siz daha. :queen:
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
bişi değil dostum...

bence bizi pek azarlamadan dağıtmıyıcaklar... :mrgreen:

metal'de bundan sonra f' yazsa uyarılır lütfen polimik yapmayın :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
saol valla Bedbin şimdi anlaşıldı:p
MeTaL elinde varsa ferrari cilerin mclaren cilere yazdığı bu tip bu yazı koysana:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst