Nice Yıllara Emre ( dreamdark )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Doğum günün kutlu olsun nice yıllara emre :rendeer:





 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
doğum gününüz kutlu olsun,nice mutlu senelere!
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara yeni yaşınızda daha önceki yıllarda yapmak isteyip yapamadığınızherşeyi yapmanız temennisi ile her şey gönlünüzce olsun doğum gününüz kutlu mutlu olsun
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
iyi yaşlanmalar :rendeer:::wish::::wish::
dilek dilemeyi unutma pastayı üflerken ...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaaaaaa sevgilime bi topik bile açtırmadınız yahuu :) Bi durun bakalım di mi yo yoo yooo yemiyosunuz içmiyosunuz takiptesiniz bravoo :mrgreen:

Aşşkkıımmm beniimmm nice mutlu senelere birlikte yaşlanmak dileğiyle :rendeer: Minik munuk dolu hayatımızda boy boy motorlarımız olur inşAllah :queen: Seni çoook seviyoruumm ::kalbim::

Efendi efendiii bi daha olmasın hıı :p Efendiysen efendiliğini bil :queen: Düşündüğün için Emre ve kendi adıma da teşekkür ederim :rendeer: Çok kibarsın :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yalnız emrenin vefa borcu olan bi site var,orayada açmışlar doğum günü topiği,emre girip bi teşekkür etmiyo millete bi slm vermiyo diye sitem ediyolar :) düğünümde konvoy istiyorum demiş ama dönüp bi slm bilem vermemiş ,acil on line olması gerekiyo ilgili alanda :cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalnız emrenin vefa borcu olan bi site var,orayada açmışlar doğum günü topiği,emre girip bi teşekkür etmiyo millete bi slm vermiyo diye sitem ediyolar :) düğünümde konvoy istiyorum demiş ama dönüp bi slm bilem vermemiş ,acil on line olması gerekiyo ilgili alanda :cherry:


Emre bırak interneti yemek yiyemiyo bu aralar :mrgreen: Tamam söylerim ben yine de :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
İyki doğdun Emrecim.... :rendeer:

Nice mutlu sağlık dolu başarılı 2 teker tepesinde seneler senin olsun... :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
nice senelere emce iyiki doğdun sevdiklerinle beraber nice yaşlara :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Nice mutlu yıllara Emrecim, sevdiğin ve sevildiğin bir hayatı sürmen dileğiyle. :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize Emre adına çok teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İsocum teşekkür ederim topic için :)

İyi dilekleriniz için de çoook teşekkürler arkadaşlar, 2 teker üzerinde sevdiklerimizle nice doğum günleri kutlarız daha inşallah:rendeer:

Yaaaaaa sevgilime bi topik bile açtırmadınız yahuu :) Bi durun bakalım di mi yo yoo yooo yemiyosunuz içmiyosunuz takiptesiniz bravoo :mrgreen:

Aşşkkıımmm beniimmm nice mutlu senelere birlikte yaşlanmak dileğiyle :rendeer: Minik munuk dolu hayatımızda boy boy motorlarımız olur inşAllah :queen: Seni çoook seviyoruumm ::kalbim::

Efendi efendiii bi daha olmasın hıı :p Efendiysen efendiliğini bil :queen: Düşündüğün için Emre ve kendi adıma da teşekkür ederim :rendeer: Çok kibarsın :)

Canım benim, birlikte yaşlanırken boy boy motorlarımızın olacağı koca bir ömür var önümüzde ve biz daha başındayız.:wiinkk: Ben de seni çoook seviyorum. :rendeer: :rendeer::joker:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
doğum günün kutlu olsun
sevgilin ve sevdiklerinle uzuunn uzzunnn seneleri sağlıklı mutlu yaşayın inş. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst