- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
yalnız emrenin vefa borcu olan bi site var,orayada açmışlar doğum günü topiği,emre girip bi teşekkür etmiyo millete bi slm vermiyo diye sitem ediyolardüğünümde konvoy istiyorum demiş ama dönüp bi slm bilem vermemiş ,acil on line olması gerekiyo ilgili alanda :cherry:
Yaaaaaa sevgilime bi topik bile açtırmadınız yahuuBi durun bakalım di mi yo yoo yooo yemiyosunuz içmiyosunuz takiptesiniz bravoo :mrgreen:
Aşşkkıımmm beniimmm nice mutlu senelere birlikte yaşlanmak dileğiyle :rendeer: Minik munuk dolu hayatımızda boy boy motorlarımız olur inşAllah :queen: Seni çoook seviyoruumm ::kalbim::
Efendi efendiii bi daha olmasın hııEfendiysen efendiliğini bil :queen: Düşündüğün için Emre ve kendi adıma da teşekkür ederim :rendeer: Çok kibarsın
![]()