- Katılım
- 7 Ağu 2005
- Mesajlar
- 134
- Konu Yazar
- #1
ceko35 in organize ettigi ve cok guzel gecen bı Bostancı Beers bulusmasından sonra
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11940 (Resimlerine burdan bakabılırsınız)
KIRMIZI'nın dogum gunune hemen beers'in yanında olan RIO'ya gıttık cok eglencelıydı ve zuper vakıt gecırdık butun kurtları orada bıraktık yanı anlıcagınız :queen: hersey cok guzeldı gece, ınsanlar, ortam (muzık harıc cok yavas geldı bana
)
Yasemin ablayla (A2) saatlerce oynadık :queen: (abla dıyorum ama benden genc bu arada belırtım bı sanıye durmadı yerınde :queen: )
Motosiklet.net ve uyelerı tarafından cok guzel bı gun daha gecırdım ve cok tesekkur edıyorum.
NICE SENELERE KIRMIZI...
IYIKI VARSI... :wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11940 (Resimlerine burdan bakabılırsınız)
KIRMIZI'nın dogum gunune hemen beers'in yanında olan RIO'ya gıttık cok eglencelıydı ve zuper vakıt gecırdık butun kurtları orada bıraktık yanı anlıcagınız :queen: hersey cok guzeldı gece, ınsanlar, ortam (muzık harıc cok yavas geldı bana
Yasemin ablayla (A2) saatlerce oynadık :queen: (abla dıyorum ama benden genc bu arada belırtım bı sanıye durmadı yerınde :queen: )
Motosiklet.net ve uyelerı tarafından cok guzel bı gun daha gecırdım ve cok tesekkur edıyorum.
NICE SENELERE KIRMIZI...
IYIKI VARSI... :wiinkk: