Nice Senelere Kırmızım :) (Dokturduuuukk)

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
ceko35 in organize ettigi ve cok guzel gecen bı Bostancı Beers bulusmasından sonra
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11940 (Resimlerine burdan bakabılırsınız)

KIRMIZI'nın dogum gunune hemen beers'in yanında olan RIO'ya gıttık cok eglencelıydı ve zuper vakıt gecırdık butun kurtları orada bıraktık yanı anlıcagınız :queen: hersey cok guzeldı gece, ınsanlar, ortam (muzık harıc cok yavas geldı bana :p )
Yasemin ablayla (A2) saatlerce oynadık :queen: (abla dıyorum ama benden genc bu arada belırtım bı sanıye durmadı yerınde :queen: )

Motosiklet.net ve uyelerı tarafından cok guzel bı gun daha gecırdım ve cok tesekkur edıyorum.

NICE SENELERE KIRMIZI...
IYIKI VARSI... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst