Nice Senelere Halis Abi (silah1)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Doğum günün kutlu olsun Halis abi.. Huzurlu, sağlıklı, mutlu senelere..
d_birthday.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
halis abi nice mutlu yıllara...
sağlıklı,mutlu yıllar seninle olsun...:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Doğum günün kutlu olsun Halis Abi... :rendeer:

Nice senelere....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sevgili halis doğum günün kutlu olsun,yeni yaşın sana sevdiklerinle birlikte sağlık ,başarı ve mutluluk getirsin
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
doğum günün kutlu olsun halis abi sağlıklı mutlu nice senelere...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Doğum günün kutlu olsun Halis abi.. Huzurlu, sağlıklı, mutlu senelere.. :rendeer:

tesekür ederim insanın sevdikleri olması güzel birşey sagol

halis abi nice mutlu yıllara...
sağlıklı,mutlu yıllar seninle olsun...:rendeer:

tesekür ederim kardesim sagol

Doğum günün kutlu olsun Halis Abi... :rendeer:

Nice senelere....

allah razı olsun teşekür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Abi facebook da ki tarihle burası iki gün oynuyo yaw ne iş :mrgreen: Bir an acaba değil mi bugün dedim :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sevgili halis doğum günün kutlu olsun,yeni yaşın sana sevdiklerinle birlikte sağlık ,başarı ve mutluluk getirsin

sagol abi allah cümlemize saglıklı ve sevdikleriyle beraber nice mutlu yıllar versin

Abi facebook da ki tarihle burası iki gün oynuyo yaw ne iş :mrgreen: Bir an acaba değil mi bugün dedim :silent:

yok kardeşim dogru olan bugün fesbok yanlış

doğum günün kutlu olsun halis abi sağlıklı mutlu nice senelere...:rendeer:

teşeküt ederim sagol :rendeer::rendeer:

doğum günün kutlu olsun halis abi nice yıllara:rendeer:

teşekür ederim sagol cümlemizle birlikte
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun Halis abi, nice senelere.:rendeer:

Yay burcu olmak ayrıcalıktır:p

Benimki arife gününe vurdu bu sene:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
teşekür ederim inşallah hep birlikte nice güzel günlere
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
teşekür ederim inşallah hep birlikte nice güzel günlere......
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
teşekür ederim dostlarla beraber
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Halis nice yıllara,doğum günün kutlu olsun.
Hadi kıyamam sana bugüne özel benim motorla bi tur atıver:queen::queen::rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis nice yıllara,doğum günün kutlu olsun.
Hadi kıyamam sana bugüne özel benim motorla bi tur atıver:queen::queen::rendeer:

teşekür ederim dost ve arkadaşlarımla sagol ama ben nisan 15 den önce motora binmem hakım saklı kalmak şartıyla yaza görüşürüz

Halis abi doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere

teşekür ederim kardeşim sagol inşallah hep beraber
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst