Doğum günün kutlu olsun Halis abi.. Huzurlu, sağlıklı, mutlu senelere.. :rendeer:
halis abi nice mutlu yıllara...
sağlıklı,mutlu yıllar seninle olsun...:rendeer:
Doğum günün kutlu olsun Halis Abi... :rendeer:
Nice senelere....
sevgili halis doğum günün kutlu olsun,yeni yaşın sana sevdiklerinle birlikte sağlık ,başarı ve mutluluk getirsin
Abi facebook da ki tarihle burası iki gün oynuyo yaw ne iş :mrgreen: Bir an acaba değil mi bugün dedim :silent:
doğum günün kutlu olsun halis abi sağlıklı mutlu nice senelere...:rendeer:
doğum günün kutlu olsun halis abi nice yıllara:rendeer:
yok kardeşim dogru olan bugün fesbok yanlış
Tamam o zaman doğruysa FC doğru.. MT de 2 gün sonra görünüyor doğum günün... :mrgreen:
:rendeer::rendeer::rendeer:
Halis nice yıllara,doğum günün kutlu olsun.
Hadi kıyamam sana bugüne özel benim motorla bi tur atıver:queen::queen::rendeer:
Halis abi doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere